Pin Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 hei, driver og skal bytte dieselpumpe på min m47d20 motor, har skrudd løst alt, men nå ser jeg at der "akselen" på pumpa går inn ved registeret og mest sannsynlig blir dratt rudt ved hjelp av et tannhjul!? ser ikke inn der, men den sitter "fast" så det jeg lurer på er om det er noe spesialverktøy for og få den ut, og det og bare nappe den ut med makt er vell dumt da det evt hjulet som er der inne kan miste posisjonen og min nye pumpe ikke går inn? noen som vet om et triks eller hvilket verktøy som må til evt evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 dette må du ha spesialverktøy til. Bæte for inn og ut (holde drevet så ikke registeret ramler ned inni der), og utstyr til å stille inn pumpa med etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pin Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Føk, da må jeg prøve å få taki noen som har tilgang på slikt da, skal den stilles inn elektronisk? Eller manuellt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pin Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Noen som vet helt sikkert av diesel pumpa må stilles inn? Hører litt forskjellig, og hvordan stilles den? Har byttet den nå, fikk lånt meg spesial verktøyet til å bytte den idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå