Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en kontakt person i BMWCCN?

Tenkte jeg skulle melde meg inn igjen.

Forøvrig sparte jeg ikke en dritt på og få unison forsikring kontra IF.

Betaler 2087 på 325ia cab ansvar 12.000km 70%

2312 på 520i touring ansvar 12.000km 70%

mot unison sitt tilbud på:

2456 og 2514 på samme biler, med samme kjørelengde etc.

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Samme her, jeg sparte drøye 6000 kr i året, i forhold til snittet hos andre selskap, på å flytte bilforsikringen min til Unison. Da blir økningen av medlemsavgiften på 200 kr peanøtter.

Nå skal det også sies at kontingenten har vært statisk i mange år. Med stigende utgifter må man som medlem nok bare regne med å betale litt mer enn før.

Skrevet

Trenger ingen kontaktperson i klubben, dette gjør du her; http://bmwccn.no/wp-signup.php Da er du i gang, ganske så raskt.

Skrevet
Samme her, jeg sparte drøye 6000 kr i året, i forhold til snittet hos andre selskap, på å flytte bilforsikringen min til Unison. Da blir økningen av medlemsavgiften på 200 kr peanøtter.

Nå skal det også sies at kontingenten har vært statisk i mange år. Med stigende utgifter må man som medlem nok bare regne med å betale litt mer enn før.

HELT korrekt!

Skrevet

Trenger ingen kontaktperson i klubben, dette gjør du her; http://bmwccn.no/wp-signup.php Da er du i gang, ganske så raskt.

Jeg har betalt, men får ikke tilgang til siden deres, kommer opp: Vi har ikke registrert at du har betalt medlemsavgift......

Jeg har kvittering på dette i mailen min da jeg betalte via paypal.

Skrevet

Betalinger må fortsatt godkjennes manuelt. Jeg har kommet med en løsning på problemet på PM. Fortsatt er det kjøtt og blod inne i bildet, mtp betalinger av medlemsskap, så slike feil kan skje. For min del, så håper jeg det kun blir med "igangkjørings betalingene". Og det tror jeg det blir.

Skrevet

Haha, ble oppringt av Gjensidige i dag etter å ha bytta til Unison.. Endte med at jeg fikk 70% bonus av Gjensidige, og de matcha prisen til Unison (16.000km, leiebil og full kasko) på ca 7.700 kr :P Må tenke på at jeg også fikk oppunder 2000 kr i kundeutbytte fra Gjensidige i år også, så kom vel egentlig enda billigere fra det enn hos Unison :) Fornøyd kunde hos Gjensidige!

Skrevet

Nå er det vel baneforsikring, og ikke noe annet, som gjør Unison "unikt". Gjensidige er ikke veldig banevennlige.

Skrevet

Unison nektet å gi meg fullkasko på 850'en, så da måtte jeg annet steds for å få d, men har NAF rabatt på hus, innbo og reise hos Unison.

Skrevet
Betalinger må fortsatt godkjennes manuelt. Jeg har kommet med en løsning på problemet på PM. Fortsatt er det kjøtt og blod inne i bildet, mtp betalinger av medlemsskap, så slike feil kan skje. For min del, så håper jeg det kun blir med "igangkjørings betalingene". Og det tror jeg det blir.

Fornying av medlemskap og nytt medlemskap skal gå igjennom automatisk, jeg gjorde dette igår og da fungerte dette utmerket! Det var bare å følge stegene som dukket opp og ikke velge å opprette paypal konto, men legge inn visa kort opplysninger. Enkelt og greit.

Skrevet

Fornying av medlemskap og nytt medlemskap skal gå igjennom automatisk, jeg gjorde dette igår og da fungerte dette utmerket! Det var bare å følge stegene som dukket opp og ikke velge å opprette paypal konto, men legge inn visa kort opplysninger. Enkelt og greit.

Ok, godt du rettet meg.

Skrevet
Unison nektet å gi meg fullkasko på 850'en, så da måtte jeg annet steds for å få d, men har NAF rabatt på hus, innbo og reise hos Unison.

Det var veldig rart ??? jeg har 850CSi en forsikret der

Koster 5500 i året med full kasko ( her er utdrag fra forsikringen )

Bilmerke/modell......: BMW 850 >350 HK

Registreringsnummer..: RJ XXXXX

Registreringsår......: 1994

Kjørelengde..........: 8000 km/år

Kilometerstand.......: 1

Kilometerstand avlest:

Bonus................: 75 % mer enn 5 år

Kjøretøy kan benyttes under banekjøring som arrangeres av BMW - klubben

Skrevet

Jeg har planer om å melde meg inn i BMWCCN. Men går medlemsskapet utifra kalenderår? Slik at hvis jeg betaler nå, så må jeg betale på nytt etter nyttår igjen? Bør kanskje sende en mail til en av de i hovedstyret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...