Tore_S Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Oppdaget i dag at det går an å styre spotify på iPhone via iDrive. og info om sanger og artister dukker opp i entertainment info Når split screen er på.... Dette var ikke mulig før så lurer på om det ble mulig etter oppgradering til OS 5 på iPhonen, genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Utdyp gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Tror muligens det er en oppdatert versjon av Spotify også. Jeg får opp låt navn fra Spotify på AirPlay'ern i Denon forsterkern hjemme nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Tror muligens det er en oppdatert versjon av Spotify også. Jeg får opp låt navn fra Spotify på AirPlay'ern i Denon forsterkern hjemme nå også. Det kan muligens være det også ja Før når jeg prøvde spotify i bilen overstyrte iPod funksjonen på telefonen alt annet, men nå funker det altså helt greit, har bare prøvd når telefonen ligger i holderen, vet ikke om det funker med USB kontakten i midtkonsollen... Jeg har music/multimedia holderen for iPhone! Det går fortsatt ikke å bytte sang med rulle hjulet på rattet, må trykke på knappene ved DVD spilleren eller bruke iDrive hjulet. Får heller ikke opp album bilder på navi skjermen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinks Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Tror muligens det er en oppdatert versjon av Spotify også. Jeg får opp låt navn fra Spotify på AirPlay'ern i Denon forsterkern hjemme nå også. Det kan muligens være det også ja Før når jeg prøvde spotify i bilen overstyrte iPod funksjonen på telefonen alt annet, men nå funker det altså helt greit, har bare prøvd når telefonen ligger i holderen, vet ikke om det funker med USB kontakten i midtkonsollen... Jeg har music/multimedia holderen for iPhone! Det går fortsatt ikke å bytte sang med rulle hjulet på rattet, må trykke på knappene ved DVD spilleren eller bruke iDrive hjulet. Får heller ikke opp album bilder på navi skjermen da... Hos meg er det motsatt, har iPhone 3gs liggende i beholder i bilen med spotify oppe. Får opp bilder av artist/sang fra spotify, men får ikke byttet til neste sang uten å åpne midtkonsollen og gjøre det på iPhone. Vet dog ikke hvilken holder jeg har, skal delenummeret stå under holderen hvis jeg tar den ut? (spør siden jeg er litt usikker på hvordan jeg får den ut og inn ) Hva er eventuelt forskjellen på de to snap-in adapterene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Det ene er kun for lading, det andre er for musikk/data... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me61 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Det ene er kun for lading, det andre er for musikk/data... Vet du hvilket nr som står på den med musikk/data? Jeg har prøvd dette i bilen til min svigerfar, men må her skifte sang på iphone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 84 21 2 158 683 det er for iPhone 3GS..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me61 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 84 21 2 158 683 det er for iPhone 3GS..... Han savner også å få opp mail i idrive? Har du tilgang til det, eller vet du om det i det heletatt er mulig å få til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 84 21 2 158 683 det er for iPhone 3GS..... Han savner også å få opp mail i idrive? Har du tilgang til det, eller vet du om det i det heletatt er mulig å få til? ¨på min er det ikke mulig uten å installere combox, noe som ikke var tilgjengelig da jeg bestilte bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Hmm, får til Spotifyen men får ikke browset på samme måte som med ipoden. Noen som har fått til noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå