J-Hols Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Tiden er inne for å få på piggdekka på nyebilen og jeg finner raskt ut at adapteret er for slitt til å få opp låseboltene. Det er en bull lock felglås fra svenska fälg. Hvor får jeg tak i adapter til dette? Enten på nett eller forhandler i nærheten av Bergen?
J-Hols Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Det var 50 ulike adapter til det settet, så det blir nok vanskelig sa dem. Noen som har erfaring med grisepikk? Far min hadde liggende utstyr siden han en gang i tiden hadde knekt en bolt på boblen sin. Eneste som er sikkert er at vanlige hjulmuttrer skal inn istedenfor låseboltene.
StigJ Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Nå vet jeg ikke hvordan disse låseboltene ser ut, men jeg banka på en pipe som var i det trangeste laget. Fikk så skrudd den ut. Kasta selvsagt både bolt og pipe siden det satt en smule godt sammen.
Michael Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Ta med bilen til et dekkversted, dem har maaasse verktøy for å få av diverse låsebolter
Peders- Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 sveise fast adaptere på bolten å skru den ut
J-Hols Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Dekkmann fikset saken fort og enkelt. Dem hadde rett type adapter, og fikk de av uten store problemer. Inn gikk fire vanlige hjulmuttrer.
SideIn Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Skinn å bein sving inn et bmw verksted de har sånne de koster 100 kroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå