Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja den er det ja..

noen som vet farge koden til den der ?? :)

Er samme som på min. Den heter Arctic Blue metallic (045)

Skrevet

Liker fargen veldig godt jeg. så den blir begoldt på min ihvertfall :)

Usikker på pris. Men det koster en god del.

Du kan jo høre på Vean hva de skal ha:)

Syns ikke den er helt feil den fargen du har eller jeg da :)

Skrevet

på vean er alt så jævla dyrt :P

tja, så fin er ikke farga på min akurat og den må uansett omlakkeres da den har blitt jallalakkert en gang i tiden... sitter store støvkorn og fluer i lakken. hvis jeg vasker bilen med høytrykkspyler, så er det ikke akkurat noe lakk igjen for å si det sånn :P så da kan jeg jo like gjærne lakke den i en annen farge.. men har vurdert å lakke den i orginal farge ja.

en som jeg kjenner i surnadaln har eget lakkefirma, så skal høre med han om pris osv ;) kanskje jeg får noe rabatt også, hehe.

noen som har noen formeninger om jeg skal lakke den i orginal farga eller om jeg skal ta en annen farge ?

Skrevet

Det blir uansett mere jobb og dyrere hvis du skal lakkere i annen farge. Da må du jo ta alt under panser, i døråpningene og bagasjerom. Det er ikke bestandig nødvendig hvis du lakkerer i orginalfargen :)

Skrevet

man MÅ jo ikke, men det blir ikke så fint når man åpner døra, bagasjerom og panser nei :P

blir vel orginal farga på bilen og m-tech stylinga, eller hva tror dere ?

Skrevet

Lakk den i original fargen nå. Og hvis du har penger til overs senere så er det jo bare og skifte farge da.

Den blir nok meget pen skal du se med original fargen, når du får lakkert alt i samme farge. :wink:

Skrevet

frå håpe den blir det ja. farga het bronzit-beige-metallic.

er godt igang med å pusse og spakle m-tech stylinga nå. (var en del hull og bulke pga forrige eier har skrudd fast framfanger og bakfagner utenifra....) har også fjerna mye av lakken med høytrykkspyler på resten av bilen.

og senere idag (mest sansynlig) kommer det 4 rustfrie dører her i gårn + at jeg skal bestille nye framskjermer, så dette trur jeg blir bra ! :D

Skrevet

Behold bilen bronzitbeige.. det er en flott farge :)

Angående pris på lakkering, så er det et veldig utstrakt spørsmål.

Det kan koste 5000kr og det kan koste 40 000kr, det kommer veldig ann på tilstanden på gammel lakk.

Hvis den gamle lakken flasser av når du spyler bilen må/bør all den gamle lakken slipes vekk og skal et verksted gjøre den jobben blir det FORT dyrt, må de rette ujevnheter/bulker, slipe ut steinsprutskader, fikse rust, demontere/montere og slikt i tillegg, blir du ruinert. Anbefaler deg å demontere og slipe den ned selv, da halverer du fort prisen. Du bør dog sette deg litt inn i grunnarbeid og slikt før du går igang selv, for det er ikke nødvendigvis lakkeringen som er det vanskelige/viktige, det er grunnarbeidet! Det er et møysommelig/tidkrevende arbeid og trekker fort opp prisen på lakkeringen. :wink:

Skrevet

skal jo selvsagt rustsveise, fjerne all gammel lakk, våtslipe den og maskere den og gjøre den 100% klar før lakk såklart slik at det bare er å sprøyte på lakken. gjør igrunn det meste selv, men vil ikke begynne å lakke selv...

Skrevet

er 4 farger jeg har lyst å lakke bilen i... klar ikke bestemme meg -.- de 3 på bildene og orginal må jeg velge imellom.

mørk rød metallic:

IMG_1573.jpg

IMG_1571.jpg

IMG_1569.jpg

IMG_1562.jpg

IMG_1560.jpg

midnight blue metallic:

07_312607863.jpg

07_1799096153.jpg

svart:

jz6uciilbdlg2hngq7zq.jpg

vanskelig valg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...