m535i e28 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 bare ikke gå for rød uten metallic, det er kanskje den styggeste fargen på e28! http://i55.photobucket.com/albums/g156/ ... 067WEB.jpg Kjempe stygg denne sikkert? rååå denj der
m535i e28 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 har skrudd litt i det siste, så legger ut noen bilder har foresten skaffa meg 4 rustfrie dører og chrome nyrer ble en del bilder, men har glemt og legge ut bilder under veis.. så og si ferdig pussa bakfanger. blir vell lakkering snart må vel pusse framfangeren snart også... rust...... nei å nei
NBCustom Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Grom vogn dette! Min mening er at det ville vært penere med alt originalt, kun små detaljer som senk, felgen du har på, også fersk lakk:) Men for all del, dette blir tøft uansett:)
m535i e28 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Grom vogn dette! Min mening er at det ville vært penere med alt originalt, kun små detaljer som senk, felgen du har på, også fersk lakk:) Men for all del, dette blir tøft uansett:) tja, men jeg har verken orginal framfanger eller bakfanger så... også synes jeg m-tech er veldig tøft lakkering blir det ja
bmwtussan Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Jeg er nok enig med deg i at E28 tar seg best ut med M-Tech plast Blir nok meget bra når du har fått lappet rusten og fått på farge på plasten..
m535i e28 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Jeg er nok enig med deg i at E28 tar seg best ut med M-Tech plast Blir nok meget bra når du har fått lappet rusten og fått på farge på plasten.. jepp bilen blir hellakert rød metallic
bmwp0wer Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 må bli lakk til våren da så kan vi lakkere samtillig
m535i e28 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 må bli lakk til våren da så kan vi lakkere samtillig jepp, har ikke råd nå uansett så
Pedi Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Hmm... Jeg tror nok du må rydde ut litt stæsj fra den garasjen, og bruke hele til kun din bil.. Blir lettere og kjekkere enn å stå ute/halveis ute slik du gjør nå. Nå ble det jo nesten bare trangt, og litt plass vil du trenge etterhvert.
m535i e28 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 litt rust ellj? næss, e litt på kanalanj.. Røstfrittj motorrom.
litjmyr1 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Ennj torpedon da? Kass senkefjøre e d, kjøpt henn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå