Gå til innhold

Jeg flytter til trondheim i 1år nå:)

Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Som Topic sier, så flytter jeg til Trondheim i ett års tid nå i forbinnelse med jobb..

Så Om noen har lyst på besøk i garasjene sine så stikker jeg gjerne innom en tur.. Gøy å komme i kontakt med nye folk å se på prosjektene dems:)

Ble litt som en kontakt annonse dette, men, men:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vet ikke når du flytter hit men i vinter arrangeres det go-cart cup med jevne mellomrom med BMW CCN. Der blir du iallefall kjent med folk med samme interesse.

Følg med på: http://bmwccn.no/trondelag/

Gokart

29/10/2011 av BMWCCN Trøndelag

Da er det tid for årets andre kjøring i gokartcupen. I regi av selveste BMWCCN Trøndelag.

Møt opp på Heggstadmyra den 6. Desember klokken 19.00

Da kjører vi 3 heat hver, og avslutter med pizza og brus. Dette er et like så sosialt treff som kjøretreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man møter på Heggstadmyra rekner jeg med at man kjører go-cart på Heimdal?

Vil foreslå, rent kjøremessig at man kjører på fossegrenda go-cartbane istede. Det er faktisk mye bedre. Har vært der et par ganger de siste månedene, og cartene går rimelig godt selv om man som meg, har noen ekstra kilo å drasse på! ;)

Vil prøve å stille på kjøring uansett hvor det er. Høres rimelig gøy ut! :)

Hører forresten rykter om at de skal slutte med gocart på heimdal, så da gjenstår kun Fossegrenda som go-cartbane i Trondheim og omegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go-cart hørtes jo gøy ut. ;)

Lamek:

Jeg har garasje/verksted på Fannrem (Orkanger), er alt for langt unna, men skulle du mot formodning kjøre forbi mens man selv var i nærheten er det bare å sende en sms. ;)

Skal du ikke se bort i fra.. Har masse kamerater fra orkanger siden jeg jobbet i nordsjøen så jeg kan godt ta en tur ut dit.. Jobber du for Reinertsen siden du er der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil foreslå, rent kjøremessig at man kjører på fossegrenda go-cartbane istede. Det er faktisk mye bedre. Har vært der et par ganger de siste månedene, og cartene går rimelig godt selv om man som meg, har noen ekstra kilo å drasse på! ;)

Hører forresten rykter om at de skal slutte med gocart på heimdal, så da gjenstår kun Fossegrenda som go-cartbane i Trondheim og omegn.

To gocart-baner i Trondheim? Ingen i Bergen, så vidt jeg vet. Noen som har det! Skjønner ikke at det ikke skal være marked for gocart i Norges nest største by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gocart-baner i Trondheim? Ingen i Bergen, så vidt jeg vet. Noen som har det! Skjønner ikke at det ikke skal være marked for gocart i Norges nest største by.

Gocart er nok ingen gullgruve i noen byer.. Det er som regel bare morsomt et par ganger for de fleste.. Jeg synes det er kjempegøy, men det dabber fort av da gocartene som regel går for dårlig.. Skjønner godt at dem er nedjusterte slik at alle kan kjøre dem uten å skade seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...