mphr34ck Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 org kmstand 130000 men ombyggd med stokerkit og portet topp med kammer.. m50 insug.. hjerne uten ews .. kasse forsterket m3 kasse 5trinns.. ca 260-280 hester..
mphr34ck Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 hedmark. ringsaker kommune.. rundt 30000 uten kasse..
thomascr Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 hedmark. ringsaker kommune.. rundt 30000 uten kasse..
mphr34ck Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 påkostet over 80 laken deler og jobb
thomascr Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 påkostet over 80 laken deler og jobb hvordan fikk du det til da på den motoren?
mphr34ck Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 hva mener du ? jeg henta bilen ferdig hos forhandler i tyskland.. påkostet over 80 laken deler og jobb hvordan fikk du det til da på den motoren?
mphr34ck Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 men sjekk pris på steg 3 strokerkit.. 3.4 liter
mphr34ck Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 og ikke minst kamsett og forsterket m3 kasse... moddet programerbar hjerne uten ews.. koster fort kr detta.. går utrolig godt drar hele veien..-- Stempler av gull eller?
Evopower Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Ut ifra arbeid og deler som er lagt i motoren, er den helt klart verdt 30.000. Men hvorfor ikke heller legge på 10.000 å få en E46 M3 motor?
thomascr Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Ut ifra arbeid og deler som er lagt i motoren, er den helt klart verdt 30.000. Men hvorfor ikke heller legge på 10.000 å få en E46 M3 motor? ja, du skriver forsterket m3 kasse. men du skulle ha 30.000 UTEN kasse.. lurer på hva en s50 koster om dagen hvis en m52 koster 30.000 uten kasse
JulianS Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Kanskje litt stiv pris for å få solgt fort men absolutt noe jeg kunne tenkt meg (selv om økonomien ikke tillater det nå). M52 er jo lettere enn s50/s54! Har du noen specs på motoren? Boring/slag, smidde stempler/råder, durasjon og løft på kammer, kompresjon osv? Og hva er gjort for å forsterke kassa? S50 b30 og m52 b28 har jo samme kasse.. Bremsepapirer? Virker jo som det er seriøst bygd så det bør jo være seriøst mappet og bremsa også!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå