alpina b3 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 gratulerer med en fin m5 Den her bilen er pen og hel, ikke mange m5 :er igjen i dette skick. Her er min touring før den gikk i vintedvale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Mye mas i denne tråden om at M5 er så dyrt å eie. Det er det ikke! Har hatt M5 i 4 år nå, og så lenge den kun er snakk om normale deler, så koster det ikke mye i det hele tatt! enig, alt er etter ka du selv vil oppgradere osv. hatt 2 stk selv og hatt de i tilsammen 3 år, og skulle eg bare hatt de uten og oppgradere ting så hadde det bare vært en clutch og bremseklosser, dekk som måtte byttes i den perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 flott bil den her og ja følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Fin bil Gratulere .. Touring me trøkk i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 gratulerer med en fin m5 Den her bilen er pen og hel, ikke mange m5:er igjen i dette skick. Her er min touring før den gikk i vintedvale. Nydelig bil det der også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Hehe, du handler fælt du John Gratulerer med et pent eksemplar av en M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Takk for det Anders , ja blir no shopping Blir det no felger snart da?, fikk henta 540`n i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Går jo fortsatt og tripper etter de senterkoppene, tror jammen jeg får prøve og kjøpe fra et annet sted, for har tatt altfor lang tid nå. Og de andre senterne er jo ferdig lakkert, tønnene ferdig pussa, så mangler egentlig bare og polere opp leppene og få de sammen igjen! Stemmer, ble fornøyd med resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Flott stykke bil det der. Venter på flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Den her bilen har vel ganske mye utstyr, står den i m5 registret i registret til http://www.e34m5.se? Vet at den har varit omtalt der med mange positive inlegg så du har sikkert en av de beste m5:erne i norge. Den her har vel full servise historik, var den tatt in som varebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Jeg har ikke hentet bilen enda, bare betalt Men den har vel bra med utstyr ja. Når det gjelder registret, så vet jeg ikke om den registrert der, hvordan finner man ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Her er en gammel finn annonse på din bil http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 515514.jpg din bil er nr 176 og var tilverket den 10 juni 1992. 4 st biler var tilverket den dagen. litt kuriosa er at min og king b:s biler var tilverket samme dag og har samme fargekode Husk at alle m5 touringer en byggd før hand og montert i en egen lokal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Dette var morro og vite, takk for oppl. Er bilen din godt utstyrt/vedlikeholdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Er king b og deres bil lagd på samma dagen? spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå