Erebus Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Lurer på hva som lønner seg mest av turbo og kompressor på en E34 540... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Det er vel ingen av de løsningene som "lønner" seg , men hva som gir mest kjøreopplevelse,effekt,holdbarhet osv..... Ja se det. Jeg har veldig lyst og prøve kompressor til sumaren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Lurer på hva som lønner seg mest av turbo og kompressor på en E34 540... Turbo er enormt mye mere jobb enn en kompressor. Jeg har sett 2stk turbo 540er. En svensk, som tok kvelden etter at han bikka 6-700hk, og en annen med bakmontert turbo. Det finnes og en som er bygget av Steve Dinan. Ellers er det ingen som begir seg ut på slikt. Om du hadde prøvd å montere en kompressor i 540i, og innsett hvor uforskammet trangt det er (man må tross alt slå inn hjulbuen for å få plass), tror jeg du hadde droppet tanken om en turbo. Selv om det hadde vært gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Faen, drømte om å finne en grei 540i og slenge inn et ESS-kit neste sommer.. jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Jeg skal " slenge " inn jeg, så du kan jo kjøpe min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Nydelig M5 du har der Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Begynner og bli trangt i gangen min, så greit noen sett skal bort snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Er alpina felgene nye eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Nyrestaurerte Mangler bare nye senterkopper så er de good to go! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Ja vi glær oss Dette så bra ut Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Ja får håpe og tror du blir fornøyd Skal selvfølgelig polere opp ringene på Style19 hjulene får du henter dem, ser på de to nærbildene at det ikke er blitt gjort, bare vasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Nydelig m5 dette ja Sikklet mye på denne når den lå til salgs Men få ut noen nye bilder av go'bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Henter den først på tirsdag, så legger ut noen "gamle" bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Fy flate for en nydelig m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Ja dette er virkelig en drømmebil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå