Gå til innhold

johnja sin M5, felgjakten over

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok nattoget til bergen i går, og fikk endelig møte M5`n. Og duverden, ble ikke skuffet.

Skrev det som skulle skrives, og tok fatt på 50 mil hjem. I ett helsikes vær, snø, utforkjøringer, vind, kø og venting, men bilen fungerte utmerket

9qrygy0r3fv2s7pvspgm.jpg

x0mjka9ar2xj1mpefrkp.jpgORIGINAL BAVARIA PROFFESIONAL RADIO MED RDS OG CD SKIFTER BAK :applause:

60qxmu55yg1lghdvdqqm.jpg

166i5tew1g8952nkgo6z.jpgmuhgw60vexs446n0sd92.jpg

NOEN SOM VET HVA DETTE BATTERIET ER TIL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok akkurat samme turen som deg, natt toget til bergen! for en tur det var på toget..

bra bilen var som forventet, kjørte du over hemsedal? :)

Toget var egentlig greit, sovekupe, sov så godt så :)

Men turen tilbake var noget spesiell, det startet med regn og vind i Bergen, som da gikk over til snø og kuling når jrg begynte og nærme meg fjellet. Hemsedalfjellet var stengt pga bilberging, men skulle åpnes etter en time, da ville det være kolonnekjøring. Å kjøre i kø, i blinde, med 10 meter avstand til bilen foran, med "ny" M5, det fristet ikke.

Så jeg kjørte filefjell, litt lenger, men ikke kolonne. Men full vinter var det gitt, hadde tett snødrev i ca 35 mil :shock: Men det gikk veldig greit, jeg bare kosa meg i M5`n, og den oppførte seg helt eksemplarisk på snø, is og slappseføre. Noe det ikke gjorde for alle, det lå biler og vogntog over alt.

Til og være en 20 år gammel bil, så ble jeg imponert over fremkommelighet og kontrollen man hadde over bilen på slikt føre, og på piggfrie dekk. Det er også ganske uvanlig, og få nybilfølelse, når man setter seg inn i en så gammel bil. Men det fikk jeg, alt var rent og pent, og ikke panikkrengjort i siste liten. Skinnet i setene var mykt og strøkent, gulvteppet og stoffmattene er som nye, brytere er tighte, og ALT virker.

Når jeg begynte og kjøre, så blir jeg mektig imponert, og blir bare mer og mer imponert etterhvert, det er ikke en dunkelyd, ikke noe skrammel, ingen knirking, bare "flerringa" fra eksosen når jeg tar ned vinduet inni en av tunellene, og gir gass :applause: ja så unge er jeg :)

Så alt i alt, koste jeg meg i 60 mil

Skal også ta flere bilder, må bare få vasket og shinet litt etter turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...