NBCustom Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Blei veldig mye svart med skinnet, så brakk opp interøret med litt gull-karbonfolie...
NBCustom Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Da har jeg besluttet å ikke registrere denne bilen i år, men det blir noen turer på prøveskilt..Årsaken er at sisteår på Høgskule og egentlig manglende tid til å få brukt den nå som høsten er i anmarsj. Har siden forrige update tonet rutene med 30% mørkere film enn original helt fram. Det som gjenstår for å få den helt ferdig er: -Montere sideskjørt -Montere turbo og intercooler inkl bygging av rørgater -Få lagt om dekk -Proffsoting av bakrute Med andre ord overkommelig... Kommer til å redigere en film i løpet av høsten.
NBCustom Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Her er et kjapt bilde da jeg måtte flytte bilen i dag. 30% film helt frem og m-sideskjørt, kan også skimte vippen på bakluka såvidt Blir mørke blinkere foran etter hvert tenkte jeg, og så Borbet-hjula, ellers så ser jeg meg ferdig utapå.
bmwtussan Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Er du nå helt sikker på disse borbet felgene... De som du har på nå, kler fargen på bilen, trenger bare litt mere dekk så er du i mål.
NBCustom Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Er du nå helt sikker på disse borbet felgene... De som du har på nå, kler fargen på bilen, trenger bare litt mere dekk så er du i mål. Ja, er 100% sikker Blir mye mer dekk bak på Borbetene da. 235/45/17 bak og 215/40/17 foran (9" rund baut). Må prøve å lure inn litt drag-stuk innimellom det hele, siden jeg er fan av rattlåsrally
NBCustom Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Hadde første prøvetur nå i helga. Bilen fungerte veldig bra. Registeret er langt, drar godt helt fra bunnen og hele vegen opp mot hard cut Tok noen bilder + leiket meg litt med photoshop: Må snart få begynt på byttet til større turbo og montering av turboworks-cooler også. Har enda ikke fått rota meg til å legge på dekk på borbet-hjula
HåkonE34 Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Dette er ser meget lovende ut Anders, du får slå på nesten gang du er ute å glir i Eikerbygdene Når blir det skilt?
NBCustom Skrevet August 10, 2012 Forfatter Skrevet August 10, 2012 Dette er ser meget lovende ut Anders, du får slå på nesten gang du er ute å glir i Eikerbygdene Når blir det skilt? Takker, je kan kontakte deg på tælatuten veitu, så kan vi ljuge litt! Skilt blir det nok ikke i år, flytter jo om 7 dager, og det er uaktuelt å la den stå ute i Bø. Har ikke behov for bil når jeg bor midt i sentrum, og mye tjuvradder ute og flår om dagen. Så den blir stående, og skrudd litt på ved ledige anledninger evt
happY Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Hvis du skulle være uheldig å ødelegge en av rial felgene dine så er det bare å kontakte meg! Såg bilen for salg, liker den
Julian Sommer Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Lekkert Si fra hvis du skal selge felgene som står på nå, de var pooooorno
NBCustom Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Lekkert Si fra hvis du skal selge felgene som står på nå, de var pooooorno Da må jeg nesten si som til alle andre som lurer, de selges ikke! Men om jeg skulle finne på å selge de en dag, SÅ kan jeg si ifra. Ellers så kommer det til å stå stille med bilen(e) nå, mye å gjøre på skolen + trening og at jeg bur to timer heimefra, så da blir det ikke tid til det enkelt og greit.
NBCustom Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Hvilke diffklumper passer rett på denne bilen? Har firebolta mellomaksel på denne. Utvekslinga som er der nå er 2.65:1.. er vel 188-diff på denne om jeg ikke tar feil?! Har fått tilbud på en e30 diffbrems, er dette bolt on på e34? utvekslingen er dessverre ikke optimal på denne, 4,27:1. Er 2.65 originalt på min, veit ikke hvor stor forskjell dette vil utgjøre, men er vel en goooood del
NBCustom Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Ja, da har jeg bestilt og betalt for en så å si nybygd diffbrems med 3.91-utveksling, så må vente en god stund siden den ligger langt nede i Sør-Europa, men får ikke gjort noe mer på bilen før juleferien likevel. Men håper det skal funke og passe Blir spennende å se hvor lavt giret den blir med i forhold til med 2.65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå