Gå til innhold

BMW E34 524td(i) -> Nybygd diffbrems bestilt (3.91)

Anbefalte innlegg

Skrevet
rondell d58 går jeg utifra? blir nok tøft :)

Riktig.

Fant nettopp at det er slakk i lagrene på turboen. Så jeg kommer til å oppgradere til en større turbo (t3) til våren, da blir også intercooler. Dette vil passe bedre til oppsettet chipen gir.

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Høres bra ut. Blir nok en fin bruksvogn det her !

Satser på det :)

@Joggis: Trur det blir 215/40/17 foran og 235/40/17 bak og 15mm spacere bak :wink:

Da henter jeg intercooler i morra.

Skrevet

Dro til Sverige i går kveld, og var tilbake i dag kl. 09.00 på morgenen. Seig tur, men HELDIGVIS var den verdt det. Som selger sa er skinninteriøret strøkent m/midtarmlene osv :)

Henta like greit hele delebilen så har jeg for og bakstilling i tillegg til to rustfrie dører, bakluke, bakrute, litt lys og litt el, bremsekraftforsterker, mellomaksel osv.

Sorry for dårlig bilde

nijlh59meiodttdhr6pv.jpg

izh90xrhg0ttvbva8f9o.jpg

Skrevet
Se der ja.

Kjekt og ha delebil, er alltid litt småtteri som man har bruk for. :roll:

Blir nok bra og få inn skinn seter.

Får håpe det da :)

Skrevet

Håper du blir fornøyd med det senkesettet. Kjøpte et slikt til en E34 525TDS jeg hadde for 5 år siden, møkkakvalitet og totalt feil stuk. Dritlav bak, og høy foran..

Skrevet
Håper du blir fornøyd med det senkesettet. Kjøpte et slikt til en E34 525TDS jeg hadde for 5 år siden, møkkakvalitet og totalt feil stuk. Dritlav bak, og høy foran..

Ok, det hørtes jo ikke bra ut. Får se åssen det blir, ellers så får vi finne på noe annet lurt :)

Skrevet

Ok, det hørtes jo ikke bra ut. Får se åssen det blir, ellers så får vi finne på noe annet lurt :)

Fant et par gamle mobilbilder her:

200365_5222300839_554875839_131453_6742_n.jpg

188863_5222305839_554875839_131454_6981_n.jpg

Ikke årets bildekvalitet, men you get the picture?

Skrevet

det var veldig fint bak, men det var jo helt krise foran! Da må vi evt finne på noe lurt, for har planer om å ha den passe lav, men ikke så lav som forrige bilene mine.

Begynner å bli lei av å bruke 3 timer på turer som før tok 1.5 time :P Blir tross alt bruksbilen

Skrevet
Hva, det var da lenge til. :shock:

Jeg bruker og få neste dag der jeg bruker og være. :applause:

Ja, var lenge nok det. Så for meg noe sånt selv, men neida. Skal ikke registrere den før nyttår, så da går det greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...