Gå til innhold

BMW E34 524td(i) -> Nybygd diffbrems bestilt (3.91)

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hadde da bra tro på dette jeg.. helt til jeg så fargen :roll:

Rosa metallic er favorittfargen, så det blir den hvis de får blandet den :)

Skrevet
Her er forresten bildet av fargen den får:

123.jpg

:whut: Noe utenom det vanlige kan man si

Skrevet

Den fargen er faktisk grom. En kompis av meg lakkerte opp en E34 i den fargen for vel 10 år siden. Tøff, men spesiellt. Jeg likte nå den iallefall, og den fikk jo shadowline og mørke lykter.

Skrevet
Den fargen er faktisk grom. En kompis av meg lakkerte opp en E34 i den fargen for vel 10 år siden. Tøff, men spesiellt. Jeg likte nå den iallefall, og den fikk jo shadowline og mørke lykter.

Ok, jeg vil tøye strikken litt siden det er en e34, prøve noe litt annerledes enn alle andre. Har kjørt/kjører oldschool-stil på alle de andre bilene, så nå vil jeg prøve litt ny stil på denne.

Lurer litt på hvilke lykter jeg skal ha på den ja. Tror vanlige rød/hvite ikke vil passe til den fargen, har sett litt på sota led-lykter. Trur det blir best på rosa bil

Skrevet

Helt sjuk forskjell med det nye oppsettet. Prøvekjørte bilen, men fikk ikke testet så mye da det spant på alle gira på snøen. Men merket at draget var mye bedre nå! :) Kjørte originale ladetrykk nå, men skal stille den opp :)

Tusen takk til TRF-racing for god service. Anbefaler alle som skal trimme BMW diesel til å kontakte ham. Meget seriøst oppfølging og service.

Har også bestilt en pakke igjen da, denne gangen:

-Nye glødeplugger

-m-sideskjørt

-baklukevipp

-Bakrutesenker

• 2 weeks later...
Skrevet

Uff, blir mye endringer her nå. Men trur jeg velger å lakkere den hvit. Har sansen for hvite biler med sorte detaljer, så ser ut til at valget faller på det. Har det sterkt i tankene i hvertfall. Så får se når våren kommer hva det blir, men er 95% sikker på at jeg vil ha den hvit med litt sorte detaljer.

Fikk ei ny delepakke i går.

-glødeplugger

-m-sideskjørt

-liten spoilerleppe til kofferten

-bakrutesenker

Skrevet

Er vanskelig og bestemme seg for en farge. Jeg sliter og bestemme meg for hvilken farge jeg skal lakke 3 serien min i. Den skal bli brun er nå meningen, men får nesten bare bestemme meg når jeg leverer den til lakkereren. #-o

Skrevet
Er vanskelig og bestemme seg for en farge. Jeg sliter og bestemme meg for hvilken farge jeg skal lakke 3 serien min i. Den skal bli brun er nå meningen, men får nesten bare bestemme meg når jeg leverer den til lakkereren. #-o

Sant det Ronny. Noe spesielle farger du har sett deg ut?

Jeg er 99% sikker på at det blir hvit. Har vurdert dette ganske mye nå. :)

Sannsynligvis blir det foliering/lakkering av enkelte detaljer i matt sort/karbon.

Skrevet
Ja har sett noen som jeg har lyst og lakke i, men får se hva det blir. Liker brun med en del kopper farge i.

Det trur jeg blir veldig riktig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...