superkulmedkniv Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Har et sett med V-217 18¨ fra en 118 M-sport, og lurer på om jeg kan bruke disse på en 2005 BMW E60 520i sedan?
ogee1 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 1-serien har mer innpress enn E60, så du må i såfall bruke spacere. Det er vel snakk om 20-25mm, så det blir vel ikke helt optimalt. Jeg er på utkikk etter et sett strøkne 217-felger for facelift, d.v.s. 7.5x18 foran og 8.5x18 bak.
superkulmedkniv Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Da skal jeg høre med min svigermor om de er til salgs. Hun har kjøpt ny x3, så bilen skal tas i innbytte. Bilen er en 08 modell facelift, og felgene er strøkne, men dekkene er slitt. Sitter 225 foran (tror jeg) og 245 bak. Kosta en formue da de kjøpte de, ble bestilt etter hun kjøpte bilen, men er usikker på hva de er verdt nå. Hva er du villig til å gi?
ogee1 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Kosta en formue da de kjøpte de, ble bestilt etter hun kjøpte bilen, men er usikker på hva de er verdt nå. Hva er du villig til å gi? Jeg har ikke mulighet til å komme i nærheten av listepris, dessverre. Jeg kan kjøpe et sett nye sånne felger fra England for litt over elleve tusen med moms og frakt (og da er det garanti), og det blir foreløpig for dyrt for meg. Er hennes felger strøkne kan jeg kanskje gi 5-6000, og det blir sikkert altfor lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå