Kny Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Høyglans shadowline du tenker på? Du kan kjøpe høyglans sort folie fra 3M på eBay og foliere de selv, så ser det helt likt ut til under 500-lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Edit: Jeg snakket om å foliere. men har lagt fra meg den tanken. Bilens farge er igrun utrolig fin og med tanke på framtidig salg så vil det være bedre å ha bilen i orginal farge. Gleder meg veldig til å få fangerene lakkert, å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Her er bilder av monteringen av carbonfolie på interiørlsitene Jeg ble veldig fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Idag fikk jeg byttet ut de siste kromlistene rundt om. De korte skrapelistene under bakrutene folierte jeg matt svarte. Dette fordi dem kostet dobbelt så mye som dem foran, til tross for at de er kortere Resultatet ble veldig bra! Jeg folierte viserne mine røde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Nå er bilen hos lakkereren! Gleder meg til å få på de nye fangerne og sort chrom nyrene Den får også montert høydejusterbare dempere foran, samme som den har bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Liten update. Ting har blitt litt utsatt grunnet fangere med dårlig passform. Schmiedmann ordnet opp på en fin måte å ga meg en utrolig bra pris på orginal mtech II bakfanger med montasje. Så noe posetivt kom det hvertfall ut av det Her er et bilde av fangeren med spoileren prøvemontert Våren nærmer seg, det er en god følelse. Spesielt for oss med cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Veldig fin bil med kjempeflott farge! Ble bra med frontfangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Veldig fornøyd! Mangler bare bakfanger og csl luke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Har hentet nye typen skilt og flyttet det opp på støtfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Har hentet nye typen skilt og flyttet det opp på støtfangeren Tenkte akkurat på at det trengtes, men da trengte jeg ikke å lufte det forslaget Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Nye bilder! deilig forandring inkl bilder av sub løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Bilen skal selges. ta kontakt om noen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenre85 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Vakkert !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Deilig bil! Har du den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå