Willandern Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Hei! Jeg har nettopp gått til innkjøp av en 118d, som har gått et år som skolebil. Dette er ikke en tråd der jeg ønsker å forsvare å ha kjøpt en skolebil, jeg fikk en veldig god pris, og tror jeg blir veldig fornøyd med bilen. Men det jeg lurer på er hvor mye jobb det er å fjerne det ekstra pedalsettet i bilen, er det noen som har gjort det før?
badsha Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 skolebil er bra kjøp, fleste servicer er fulgt nøye! jeg hadde det på min, fikk fjerna det fra der ejg kjøpte!
2000Touring Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Jeg fjernet dette selv på min bil, ingen problem. Mener den ene stanga som overførte den ene pedalen var litt lang, så den kappet jeg med baufil før jeg tok den ut. Jeg var litt skeptisk da jeg kjøpte bilen, siden den hadde gått som kjøreskolebil, og den hadde passert 280.000km. Men jeg, som deg, fikk den billig - så da var det i grunn greit. Siden 2005 har jeg kjørt over 160.000km med bilen, så nå har den gått over 443.000km. Vet ikke om det er det at bilen har gått varm hele tiden da den har gått som skolebil, eller at BMW diesel er generelt en god motor som gjør det, men bilen er like god den - så jeg angrer ikke i det hele tatt på kjøp av kjøreskolebil. Har forøvrig kjøpt 2 kjøreskolesykler(MC(BMW)) også, og er fornøyd med de også...
Willandern Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Skal få tatt noen bilder, får bilen i morgen kveld Har ikke fått sett på pedalene skikkelig heller, så får se det an, om det er så lett som folk sier blir det nok ikke den største jobben Den har bare gått 109000 km, og alle servicer er fulgt, med oljeservicer på halve intervaller. Så jeg tror nok den skal være i god stand! Gleder meg som en unge!
Hauso Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Grattis med ny bil:) Pedalsettet er sikkert ikke så vanskelig å fjerne, bare legg deg under der å glo litt, så går det sikkert opp for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå