Haug530D Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Kommer ny versjon av Dynavin nå, D99: http://www.dynavin.com/news/news20111115.php Etter som jeg har forstått blir det både som Android versjon og Wince. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Veldig forvirrende informasjon på dynavin sine sider. Det burde ha vært oversikt over de forskjellige modellene med specs og features.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 WHAT WHAT obc support? virkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Jeg vurderer å kjøpe en Dynavin, mest for handsfree til min HTC. Avspilling av musikk fra mobilen er jo ekstra bonus:) Og, tomtom kart ligger vel ikke noe tilbake for oem kart. I epost sier Dynavin i Tyskland at "bord computer" data vil vises på Dynavin skjermen. Vet ikke om de tenker på den nye modellen eller den gamle. Bildet mysemannen postet viser mye mer info en min oem skjerm. Er det mulig at alle disse dataene vil vises? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utvilsomtdenbeste Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Ok, that's it! Nå skal jeg ha dynavin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldskred Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Kan jeg kjøpe en D95 for så senere oppdatere til D99? Det er snakk om ny programvare som kommer? Eller en helt ny spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 OOOOHHH jeg ser E87-versjonen har kommet og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Kan jeg kjøpe en D95 for så senere oppdatere til D99?Det er snakk om ny programvare som kommer? Eller en helt ny spiller? Regner med det er snakk om helt annen hardware, slik har det vært på de foregående modellene i allefall. Står mer info her: http://www.dynavin.com/products/product_dnv_e39a.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 kan jeg oppdatere min dynavin til denne program varen ? jeg har den mest vanlige til e39, med den minste skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Den informasjonen som står på bildet over(oljetemp etc) finnes via den "hemmelige" OBC menyen, så ser ingen problemer med at dynavin skal klare å hente det fram Må vurdere en slik selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 er det hemmelig obc meny ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 er det hemmelig obc meny ? +1 Det har snakket fra før. Søk på hemmelig obc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 har søkt men finner ikke noe har du en link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 http://www.ideaphile.com/bmw/540-obc.html OT: Ser at dynavin ikke fungerer uten litt modding med DSP. Jeg har 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM, med sub baki. DSP sakene er vel versjonen over det igjen? Slik at dynavin for meg blir bare plug and pray. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 jeg mente om det var noe skjulte obc greier på dynavin. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå