Gå til innhold

Lurer du på å kjøpe Dynavin? Dynavin oppgraderer D99


Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, er det noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt den nye versjonen til E39 og eventuelt sånn ca hvor mye den koster? (D99)

Gs bildeler for eksempel, 7590,- men de har ikke noen på lager foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei ser på denne tråden at mange er intressert i å oppgradere til siste utgaven av dynavin modellen i den anledning lurer jeg på om noen som har en brukt enhet for salg.Helst Dynavin men hualigan er også (e39) aktuelt send pm.eller sms 90140382 Beklager off topic`en Ha ein fin dag :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettop montert den nye d99.

Obc har 3 temperaturer på displayen, vann/motor/olje. Er ikke sikker på hva motortemp skal indikere, det vanlige er vell vanntemp. Uansett viser alle tre det samme. Noen sier at det er kun m3 som har oljetemp, stemmer det?

Musikk kan spilles via ipod/aux/usb/microSD. Ipod virker veldig bra, de andre har jeg ikke prøvd enda.

BT skal være fra Parrot som vistnok er noe av det bedre. Bla. skal adressebok vises på d99. Hos meg er det problem å parre min htc. Må nok gjøre meg mer kjent med systemene.

Radioen er oppgrader på d99. Den skal være veldig bra, hos meg er den veldig dårlig. Mulig jeg har et problem med strømmforsyningen til antenneforsterkeren.

Generelt er jeg ikke tilfreds med funsjonene, det kreves vist mer inngående studering før den endelige dommen avgis;)

ojo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan virker deres dynavin bt. Selv sier de at telefonens adressebok skal vises på displayet. Hos meg vises det ingenting. Telefonene indikerer at den er parret, og dynavin viser connect. Selv om dynavin viser connect kan jeg ikke se adressebok. Er det instillinger på dynavinen som må gjøres for å få en handsfree som virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...