Gå til innhold

Lurer du på å kjøpe Dynavin? Dynavin oppgraderer D99

Anbefalte innlegg

Ja, er jo klar over det. Men vet at den tidligere versjonen gikk ikkje dette, pga. at Android OSen ikkje hadde noe med lyd å gjøre, altså kunne man ikkje spille musikk og lyder fra Android siden. Har iallefall lest dette på amrikanske forum e46fanatics.com eller noke sånt.

Kommer Dynavin med Android v4 snart også da? Kanskje med kapasativ skjerm med støtte for multitouch ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, er jo klar over det. Men vet at den tidligere versjonen gikk ikkje dette, pga. at Android OSen ikkje hadde noe med lyd å gjøre, altså kunne man ikkje spille musikk og lyder fra Android siden

)

Det stemmer ikke, android-delen har lyd, her testes et par musikk-apper:

Skulle tro man fikk lyd i Spotify også, håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli utålmodig, vil vite om Spotify fungerer!! ;)

Syns det er rart at ingen har testet ut dette ennå, den har jo vært ute lenge nå. Har prøvd å søke i flere måneder på norske og utenlandske forum, men finner ikke noen som har testet spotify..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli utålmodig, vil vite om Spotify fungerer!! ;)

Syns det er rart at ingen har testet ut dette ennå, den har jo vært ute lenge nå. Har prøvd å søke i flere måneder på norske og utenlandske forum, men finner ikke noen som har testet spotify..

Les forrige side. Jeg postet noe der om spotify... uthevet tekst. Men jeg kan ikke bekrefte noen ting da jeg venter selv på min android unit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...