Bchris Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Ja, er jo klar over det. Men vet at den tidligere versjonen gikk ikkje dette, pga. at Android OSen ikkje hadde noe med lyd å gjøre, altså kunne man ikkje spille musikk og lyder fra Android siden. Har iallefall lest dette på amrikanske forum e46fanatics.com eller noke sånt. Kommer Dynavin med Android v4 snart også da? Kanskje med kapasativ skjerm med støtte for multitouch ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Vil tro alt ligger til rette Men har en i bestilling så skal undersøke spotify når den er montert i frøkna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Kjempe greier Jordfræsar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Vil tro alt ligger til rette Men har en i bestilling så skal undersøke spotify når den er montert i frøkna. Dette venter jeg spent på! Bestiller på flekken hvis Spotify fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ja, er jo klar over det. Men vet at den tidligere versjonen gikk ikkje dette, pga. at Android OSen ikkje hadde noe med lyd å gjøre, altså kunne man ikkje spille musikk og lyder fra Android siden ) Det stemmer ikke, android-delen har lyd, her testes et par musikk-apper: Skulle tro man fikk lyd i Spotify også, håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Er vel 1 mnd før den kommer. Men på vei er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Er vel 1 mnd før den kommer. Men på vei er den. Hvorfor så lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Er vel 1 mnd før den kommer. Men på vei er den. Hvorfor så lang tid? Helt ny og med Android for E9X. Så er mangelvare ennå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Hvor får man kjøpt Dynavin i norge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Gln.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 GS og Schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Jeg begynner å bli utålmodig, vil vite om Spotify fungerer!! Syns det er rart at ingen har testet ut dette ennå, den har jo vært ute lenge nå. Har prøvd å søke i flere måneder på norske og utenlandske forum, men finner ikke noen som har testet spotify.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 det er jo bare å spille spotify igjennom telefonen vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Jeg begynner å bli utålmodig, vil vite om Spotify fungerer!! Syns det er rart at ingen har testet ut dette ennå, den har jo vært ute lenge nå. Har prøvd å søke i flere måneder på norske og utenlandske forum, men finner ikke noen som har testet spotify.. Les forrige side. Jeg postet noe der om spotify... uthevet tekst. Men jeg kan ikke bekrefte noen ting da jeg venter selv på min android unit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 det er jo bare å spille spotify igjennom telefonen vel ? Ja, men hadde jo vært et stort + om det kunne gjøres direkte på uniten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå