Gå til innhold

Lurer du på å kjøpe Dynavin? Dynavin oppgraderer D99

Anbefalte innlegg

det er jo bare å spille spotify igjennom telefonen vel ?

Nei, jeg vil skifte låt på rattet! ;)

Kjører spotify fra telefonen via aux-inngang på en spiller jeg bruker midlertidig nå, men er mektig lei av å koble av og på telefonen til kabelen, og at jeg må inn på telefonen for å skifte låter. Strøm må den også ha hvis den blir brukt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg begynner å bli utålmodig, vil vite om Spotify fungerer!! ;)

Syns det er rart at ingen har testet ut dette ennå, den har jo vært ute lenge nå. Har prøvd å søke i flere måneder på norske og utenlandske forum, men finner ikke noen som har testet spotify..

Les forrige side. Jeg postet noe der om spotify... uthevet tekst. Men jeg kan ikke bekrefte noen ting da jeg venter selv på min android unit.

Spotify etc...all work flawlessly (except when between songs, it'll occasionally revert to the radio if the stream needs to buffer)

Hvis det er dette du tenker på så trur jeg du har misforstått litt, eller så er det jeg som har missforstått ;) Jeg forstår det sånn at han bruker spotify på mobilen som er koblet opp mot dynavin via bluetooth.

Edit: Leste innlegget hans på det andre forumet enda en gang til, det er jeg som har missforstått :) Det ser ut som at Spotify virker ja.. Men hva med offline spillelister tro.. Hvis ikke spotify kan lagre på eksternt minnekort, så blir vel den interne lagringsplassen i Dynavin i minste laget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører spotify fra telefonen via aux-inngang på en spiller jeg bruker midlertidig nå, men er mektig lei av å koble av og på telefonen til kabelen, og at jeg må inn på telefonen for å skifte låter. Strøm må den også ha hvis den blir brukt mye.

jeg har dynavin i min e39 og jeg kjører spotify igjennom BT.. jeg kan bytte sanger fra rattet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har dynavin i min e39 og jeg kjører spotify igjennom BT.. jeg kan bytte sanger fra rattet !

Da går vel lyden også gjennom BT? Har hørt at ikke lydkvaliteten er noe å skryte av..

Hva vises på displayet på dynavin når du kjører spotify fra mobilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Noen som har peiling på om det er noen norske leverandører på D99 enheten?

GS bildeler

Takker!

5000 høres lite ut, Ebay har de for ca 6000, men ferdig frakta og momsa så havner en på 8k ca, og da er det greit å ha norsk support og gå til skulle det være problemer tenker jeg, kanskje prisforskjellene blir mer betydelige når spillerene har vært på markedet en stund :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Skyter liv i denne tråden i håp om at noen har peiling på D99..

Kjøpte meg d99 forrige uke, men sliter med å komme meg på internett/3g. Klarer heller ikke å koble meg på via bluetooth. Har lest rundt på det meste men får ingen svar. Jeg har bare koblet til spilleren og hørt folk har sagt at det er plug and play. Men mangler jeg evnt noe for å få 3g/bluetooth tilgang?

Håper noen der ute har peiling...

:D

Btw; knalltilbud på d99 på gs nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...