krihau91 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Tenker på å skifte til angeleyes, men har ikke lyst å bruke alt for mye penger på det. Er det noe spesielt å tenke på når man skal bytte om? Har hørt at det er noe med fargen å greier? Tips til hvor jeg kan kjøpe eller linker til sider??
Reef89 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Søk på forumet, det ligger milliardvis av slike tråder. Der finner du nok svar:) men biltema sine ccfl er helt ok.
VSO Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Ett alternativ er å bytte hele lykta, men da er det vanligvis ringer av flere små lyspærer.. Jeg kjøpte meg CCFL ringer på ebay til min e38, syns det ble VELDIG bra!.. var veldig mye jobb og demontere hele lykta og plassere ringene, men fant en guide på internett som gjore alt så mye enklere, så vill annbefale deg og google litt å se om du finner en guide før du setter igang. Vet ikke hvordan det er med disse e46'ene men noen nyere e38'ere må man koble en vanlig parklyspære i paralell med resten av kretsen eller så vil ikke bilen sende strøm til ringene fordi den føler og kjenner at det er feil motstand og tror at pæra er gått
krihau91 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Var på GS tidligere idag å glodde litt det, de skulle ha noe over 3 k om jeg ikke husker helt feil. Hvordan blir det om jeg bytter hele lykten? Er det fortsatt mulig å regulere høyde å greier da?
Sjøbuse Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 det kommer ann på lykten du setter i. men er enkelt og ta av glasset og sette CCFL ringer i E46 pre-facelift.
krihau91 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Har orginale lykter så hvordan blir fargen på angeleyesene i forhold til kjørelys? Noen som gidder å linke meg til et brukbart sett?
Sjøbuse Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 slik er de fleste ringene man får kjøpt. men finnes andre farger også.
VSO Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Har orginale lykter så hvordan blir fargen på angeleyesene i forhold til kjørelys?Noen som gidder å linke meg til et brukbart sett? kommer ann på hvordan kjørelys du har.. er det xenon? ... men jeg iværtfall bruker vanligvis kun å kjøre med ringene og tåkelys (m/xenon) .. synes dette ser tøffest ut ... og viss man skal kjøre etter landeveiien og trenger nær/fjernlys så er det vell ingen som møter deg som rekker å legge merke til så mye fargeforskjell her er f.eks. en link http://www.ebay.com/itm/White-CCFL-Ange ... 27bea770a7 dette er nesten helt fulle ringer... og her er ett som er veldig likt det jeg har (samme invertere iværtfall) http://www.ebay.com/itm/WHITE-CCFL-7000 ... 2c5b273cca jeg liker disse siden det er litt klaring i toppen (ikke en hel ring) jeg synes det ser tøffere ut... disse er 7000kelvin, ganske blåhvitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå