Hankook Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Jeg ville også blitt meget takknemlig om du ville tegnet min bil også. Betaler selvsagt
hermanoo90 Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Tegner du gratis for en Pakistaner? +1 for en Marokaner =)
FTE Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Meget bra tegning. Husker jeg tegnet mye da jeg gikk på barne og ungdomsskolen.Hadde jeg bare fortsatt så kanskje jeg hadde hatt litt talent idag. Du har talent
Glenglen Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Den var utrolig bra tegnet! sitter som støpt på bakken også ser det ut som, det likæærvi! Som tidligere nevt så kan du få omtrent så mange oppdrag du vil her på forumet LIKER! Abonnert!
Julian Sommer Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Latterlig morsomt å komme hjem til så mye positive tilbakemeldinger! Takk Får se om det blir e30 på Jørgen nå i første omgang
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Latterlig morsomt å komme hjem til så mye positive tilbakemeldinger! Takk Får se om det blir e30 på Jørgen nå i første omgang
spruddel Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Lyst til å ta min etter Lie sin? Da har du fått litt av spekteret, E30, E36 og E46 touring
Julian Sommer Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Begynte med Jørgen sin rett etter mitt forrige innlegg (4 timer siden), og er ca halvveis nå Håper resultatet blir tilfredstillende! Her går det hvertfall i ett kjør nå
Julian Sommer Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 6 timer unnagjort Håper dere liker den. Må skaffe meg scanner, håpløst å ta bilde av tegninger med mobiltelefon!
Julian Sommer Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Legger over og kladder noen få streker så jeg har å gå etter. For å få størrelsesforhold/perspektiv helt riktig. Deretter er det kun frihånd. Ikke bruk av linjal eller andre hjelpemidler. Kun en trykkeblyant med viskelær. Skal gå til innkjøp av litt diverse en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå