Julian Sommer Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Er det tegning av min bil nå?har bare en ting og si, du har ett enestående talent. fantastisk. Skal prøve å fikse en 02 til Mads først, og så kan jeg prøve meg på din Også blir det vel kanskje E46 touring etter det, om jeg husker rekkefølge riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Jeg spurte før Hankook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 stiller meg i kø selv jeg as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Snart så jeg må bli kjepphøy her og arrangere en budrunde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Hva skal du ha for å tegne en slik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Sinnsykt bra den e30n til Jørgen ble! Liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Wow! Dette er jo rått! Tegner du min for en blå lapp? Jeg betaler porto Tror du hoppet over denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Wow! Dette er jo rått! Tegner du min for en blå lapp? Jeg betaler porto Tror du hoppet over denne! Beklager! Ang pris på tegningene så vet jeg ikke.. Dere får overføre det dere syns det er verdt eller noe, jeg er ingen proff og vil ikke begynne å sette priser. Men det er en meget god motivasjon da.. Trenger penger om dagen for å fikse opp E34'n min. Kun noe småtteri igjen før PKK. Så pengene hadde gått til en god sak! Men tilbake til det noen skrev, så tror jeg det er lettere for meg å spørre hva folket kunne gitt for en slik tegning?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Kan nok ta akkurat hva du vil, så får du se om det blir no kunder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Da bestemmer jeg meg for 300,- per tegning, jeg! Enkelt og greit. Bør være en grei pris det vel Så får dere si fra hvis det er noen som ikke ønsker bilen sin tegna til den prisen, gjerne på pm Er det en grei deal eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Deal stiller meg i køø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Tror ikke 300 er noen dårlig pris nei;p Tar jo fort vekk mye mer enn 5min å tegne slikt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Da bestemmer jeg meg for 300,- per tegning, jeg! Enkelt og greit. Bør være en grei pris det vel Så får dere si fra hvis det er noen som ikke ønsker bilen sin tegna til den prisen, gjerne på pm Er det en grei deal eller hva? Jeg står fremdeles i kø jeg. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Payer gjerne 300 spenn... MEN! si ifra før du tegner min tegning... har visse ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Da bestiller jeg et bilde av min BMW E28.. send pm når du er klar så skal du få oversent noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå