Julian Sommer Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 300,- for 6 timers arbeid? Du har virkelig et tegner talent! Jeg klarer såvidt å tegne fyrstikkmennesker Skulle gjerne tatt mer selvfølgelig. Men vil ikke virke grådig, spesielt ikke før jeg har fått ut noen tegninger rundt om kring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Jeg har såpass tiltro til gutten at jeg skal gi bort en tegning i julegave... Tror at det blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hvor store blir tegningene? sånn ca. til event rammer osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 300,- for 6 timers arbeid? Du har virkelig et tegner talent! Jeg klarer såvidt å tegne fyrstikkmennesker Skulle gjerne tatt mer selvfølgelig. Men vil ikke virke grådig, spesielt ikke før jeg har fått ut noen tegninger rundt om kring. Helt riktig markedsføring det Custom -Like a boss- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Hvor store blir tegningene? sånn ca. til event rammer osv A4 Igjen, takk folkens Gått tregt her nå, har bygd anlegg i e34'n osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Sånn har du ikke tegna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Sånn har du ikke tegna Sånn har jeg aldri sett før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Nei men nå har du sett en . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Nei men nå har du sett en . Tegner veldig gjerne en slik en gang også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Nå har du Z 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Nå har du Z 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Nå har du Z 1 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 det skal du ha, du kan å tegne! må da være på lik linje som Chip Foose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Åssen går det med 02'n min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Nå har du Z 1 det skal du ha, du kan å tegne!må da være på lik linje som Chip Foose? Må ikke sammenligne meg med kongen selv innen biltegning, nei Men målet er selvsagt å kunne sammenlignes med ham! Så tusen takk for det som helt klart må være det råeste komplimentet man kan få innen det jeg driver med! Du må gjerne sitere deg selv om et par år når jeg har fått litt øvelse Forresten så driver jeg med en tegning nå.. Det er ikke en BMW, og det er heller ikke innen rekkefølge av etterspørsler.. Men siden det skal være julegave, så vil jeg prioritere den. 316 vet vel hva jeg snakker om Jeg burde absolutt brukt linjal.. Men vil gjøre så godt jeg kan uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå