mudbug Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Hei! Min speedometer blinker S (sportmode) etter at jeg sveiste inn eksosrør. Jeg kjørte med vanlig Drive D, så blinker S av og til hele tiden. Jeg tok en diagnosen idag. Det var ikke noe feil verken med DME ellers EGS. Er det noe som opplever dette
Haug530D Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Koblet du av strømmen/batteriet før du sveiste? tviler på at det har noe å si på at du har byttet endestusser.
mudbug Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Koblet du av strømmen/batteriet før du sveiste? tviler på at det har noe å si på at du har byttet endestusser. Hei! Jeg kopler av negative, men ikke positiv. Er det feil??? det blir positiv som kople ut. Jeg har ingen glue på sveising. Min bror sveiste for meg .
Haug530D Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Koblet du av strømmen/batteriet før du sveiste? tviler på at det har noe å si på at du har byttet endestusser. Hei! Jeg kopler av negative, men ikke positiv. Er det feil??? det blir positiv som kople ut. Jeg har ingen glue på sveising. Min bror sveiste for meg . Er riktig det, pluss skal alltid på først og minus etterpå, minus skal alltid av først og pluss etterpå.
mudbug Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Koblet du av strømmen/batteriet før du sveiste? tviler på at det har noe å si på at du har byttet endestusser. Hei! Jeg kopler av negative, men ikke positiv. Er det feil??? det blir positiv som kople ut. Jeg har ingen glue på sveising. Min bror sveiste for meg . Er riktig det, pluss skal alltid på først og minus etterpå, minus skal alltid av først og pluss etterpå. Jeg koplet ikke av postive da jeg sveiste
Haug530D Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Det skal ikkje gjøre noe da bilens elektronikk ikke får noe strøm når ene polen er frakoblet, det er heller ikke en lukket krets lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå