Gå til innhold

Min LeMansblå E91 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det, Fredrik. Er meget fornøyd med resultatet :)

Meget fin bil.. Har lest litt her inne for å se om det er noen treff av og til i bergensområdet,men har ikke funnet noe :(

Er en egen trefftråd i annet bil og motorprat-delen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Som dere ser er det komt lamin-x film på lyktene foran :)

Jeg har også hatt en tur på SVV og godkjent senkesettet. Kommer til å reise til Voss neste gang også, kontra Spelhaugen i Bergen. De hadde litt mer forståelse for ting der.

Leppen som kom var knekt, så jeg venter på en ny i posten.

Ellers tok jeg et par bilder her om dagen. Står på gresset fordi det var litt trangt med parkeringsplasser ;)

7184807647_0e3e283c02_b.jpg

7184807537_ed8d450f58_b.jpg

Parkeringshøyden hjemme:

7184807795_73c6e1ffbf_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har skjedd litt i det siste. Har bestilt meg studs og blåe muttere, samt gule lyspærer til grøftelys + gul film til å legge på led-pærene i ringene. Lurer på om det blir kult eller stygt :P

Og så har jeg bestilt nye felger. 9.5x19" ET33 (skal bruke minimum 5mm spacer) og 11x19 ET25.

Hvilke felger det er, sier jeg ikke før jeg har fått de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyyydelig bil;) fikk løst å selge min nå å kjøpe e9x:P skal ikke selge?:P er enig med det du sier at b14 kunne ha senket mer fremme. på bildet med nøkkelen ser bilen laaaaav ut har du gjort noe mer en b14 da? tenker selv på å kombinere med senkeskåler fremme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i mitt hode du går for hvite eller sorte felger :D[-o<
Hvite felger ja, det hadde vært kult tror jeg :D

Hvite felger :-k

nyyydelig bil;) fikk løst å selge min nå å kjøpe e9x:P skal ikke selge?:P er enig med det du sier at b14 kunne ha senket mer fremme. på bildet med nøkkelen ser bilen laaaaav ut har du gjort noe mer en b14 da? tenker selv på å kombinere med senkeskåler fremme

Takker :) Denne er ikke til salgs nei.

Har vurdert senkeskåler, men er redd for at demperene bunner da. Dessuten har jeg bare 4cm fra hjulbue til felgkanten, så kan ikke senke mer med mindre jeg kjører felger med høyere innpress.

Bildet med nøkkelen er der bilen står parkert til vanlig, er litt ujevnt og en liten bakke der så har ikke store klaringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...