Stian Børresen Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Er dette org eller replica felger? Hvordan stand er disse i mtp kast og slikt?
Peak Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Dette er selvfølgelig replica felger til denne prisen, null kast, kun litt lakk flassing
BmwEG Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 nei nei men de har svart senter, chrome kant og har helt nye dekk så mellomlegg fra deg skal se om jeg får skaffet bilder vis du er interessert husker ikke navn..
Peak Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Ahh... desverre så er jeg ikke interessert i felger med sort senter! Men du har fortsatt mulighet til å kjøpe felgene! Hehe
BmwEG Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 vis du skal ha penger får de så er ikke jeg den rette å snakke med! xD bytte i en paintball markør mm?
Peak Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Haha, ellers takk! Med mindre du har e39 Mtech bakfanger, throwing stars M5, BBS RS2 eller rondell 021 felger så er jeg desverre ikke int. i noe bytte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå