530V8 Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 noen som har vært borti instrument belysning som oppfører seg som diskolys i en E34? noen ganger kan lyset komme og gå ved bruk av blinklys og fjernlys. blinklysbryter som kortslutter? eller andre tips / forslag?
Odd-M Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Forslag: overslag/kortslutning et sted i ledningsnettet, tenningsbryteren bak tenningslåsen som fusker. Målt ladespenningen?
kje Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Sjekk instrumentbelysnings- dimmeren til venstre for rattstammen i første omgang.
Rakvaag Racing Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Var borti det samme på min E34 men fant aldri ut av det.
cossiemk1 Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 Drar opp denne igjen jeg, i håp om at noen har erfaring med dette. Min instrumentbelysning kommer og går på samme måte som trådstarter og i følge forige eier så har det vært sånn i flere år. Nå TROR jeg at det har gått noe pærer også, så jeg tenkte å skru ut for å bytte pærer og kanskje finne ut av "diskolyset" Det er foresten veldig sjelden lys i varmeapp bryterene og alle knappene rundt klokka, men selve instrumentpanelet lyser stort sett hele tiden, men kommer og går av og til og blinker nesten i takt med blinklysene... Er det noen som har en oversikt over hvilke type pærer som skal i instrumentene?? Har finni 12v 1,2w og 1.5w som er til E34, men fant også led-pærer T3 hos BS, men er usikker på om de passer. http://www.bsbildeler.no/?pno=116114 Også er det vel annen type pærer til varmeapp brytere og kjørecomputeren??
Bmwrob Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 Drar opp denne igjen jeg, i håp om at noen har erfaring med dette. Min instrumentbelysning kommer og går på samme måte som trådstarter og i følge forige eier så har det vært sånn i flere år. Nå TROR jeg at det har gått noe pærer også, så jeg tenkte å skru ut for å bytte pærer og kanskje finne ut av "diskolyset" Det er foresten veldig sjelden lys i varmeapp bryterene og alle knappene rundt klokka, men selve instrumentpanelet lyser stort sett hele tiden, men kommer og går av og til og blinker nesten i takt med blinklysene... Er det noen som har en oversikt over hvilke type pærer som skal i instrumentene?? Har finni 12v 1,2w og 1.5w som er til E34, men fant også led-pærer T3 hos BS, men er usikker på om de passer. http://www.bsbildeler.no/?pno=116114 Også er det vel annen type pærer til varmeapp brytere og kjørecomputeren?? bmwfans.info Så velger du biltype osv, så går du inn på de forskjellige komponentene i delekatalogene så ser du også hvilke pærer som skal hvor og hva slags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå