Gå til innhold

Diskolys i instrument belysning, E34

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært borti instrument belysning som oppfører seg som diskolys i en E34?

noen ganger kan lyset komme og gå ved bruk av blinklys og fjernlys.

blinklysbryter som kortslutter? eller andre tips / forslag?

Skrevet

Forslag: overslag/kortslutning et sted i ledningsnettet, tenningsbryteren bak tenningslåsen som fusker. Målt ladespenningen?

• 2 years later...
Skrevet

Drar opp denne igjen jeg, i håp om at noen har erfaring med dette. Min instrumentbelysning kommer og går på samme måte som trådstarter og i følge forige eier så har det vært sånn i flere år. Nå TROR jeg at det har gått noe pærer også, så jeg tenkte å skru ut for å bytte pærer og kanskje finne ut av "diskolyset"

Det er foresten veldig sjelden lys i varmeapp bryterene og alle knappene rundt klokka, men selve instrumentpanelet lyser stort sett hele tiden, men kommer og går av og til og blinker nesten i takt med blinklysene...

Er det noen som har en oversikt over hvilke type pærer som skal i instrumentene?? Har finni 12v 1,2w og 1.5w som er til E34, men fant også led-pærer T3 hos BS, men er usikker på om de passer. http://www.bsbildeler.no/?pno=116114 Også er det vel annen type pærer til varmeapp brytere og kjørecomputeren??

Skrevet

Drar opp denne igjen jeg, i håp om at noen har erfaring med dette. Min instrumentbelysning kommer og går på samme måte som trådstarter og i følge forige eier så har det vært sånn i flere år. Nå TROR jeg at det har gått noe pærer også, så jeg tenkte å skru ut for å bytte pærer og kanskje finne ut av "diskolyset"

Det er foresten veldig sjelden lys i varmeapp bryterene og alle knappene rundt klokka, men selve instrumentpanelet lyser stort sett hele tiden, men kommer og går av og til og blinker nesten i takt med blinklysene...

Er det noen som har en oversikt over hvilke type pærer som skal i instrumentene?? Har finni 12v 1,2w og 1.5w som er til E34, men fant også led-pærer T3 hos BS, men er usikker på om de passer. http://www.bsbildeler.no/?pno=116114 Også er det vel annen type pærer til varmeapp brytere og kjørecomputeren??

bmwfans.info

Så velger du biltype osv, så går du inn på de forskjellige komponentene i delekatalogene så ser du også hvilke pærer som skal hvor og hva slags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...