Gå til innhold

Tjelle sin 740 e 38 KOM MED BUD :)

tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ute på en fiske tur for ikke så lenge siden kan legge ut det da. syns ikke at an passet så bra inn på dette forumet, men noen bilder kan jeg nok legge ut :). nå skal jeg lage frontrute og presening slipper jeg å øse så mye :P bil/båten vuderes og solgt.

ff9768c0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gøyalt stæsj der ja. Hadde nok ikke vært noe problem å tjent inn den bilen i deler. Mye synes jeg forøvrig virket litt retro-fit? Har aldri sett midtkonsollen han har mellom setene fremme, uniten mellom setene bak (ikke skjermen, men panelet med brytere), eller panelet i taket. Virker som om han har ribbet en bil hvor disse kontrollene var i midtarmlenet bak, og så flyttet delene rundt i bilen. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle panelene i mange E38er, men aldri montert slik som på denne. Takpanelene jeg har sett, har heller ikke sett så hjemmelaget ut som på denne. Den midtkonsollen bak ser jo ut som noe en 17åring kunne produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e greit med gratis annonse på an :P fikk montert på front rute i går ble brukene det.

Er og på jakt etter manuelt klima kontrolpanel, må jo bare begynne en plass får å fikse ac-en på bilen. Vis noen har og vill selge bare i gi et pip :) tror det programmeres men er red reiningen blir stor vis eg ber bavaria gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gøyalt stæsj der ja. Hadde nok ikke vært noe problem å tjent inn den bilen i deler. Mye synes jeg forøvrig virket litt retro-fit? Har aldri sett midtkonsollen han har mellom setene fremme, uniten mellom setene bak (ikke skjermen, men panelet med brytere), eller panelet i taket. Virker som om han har ribbet en bil hvor disse kontrollene var i midtarmlenet bak, og så flyttet delene rundt i bilen. :-k

dette er nok en (baksetebil) laget slikt så de i baksete kan styre radio og setet foran seg. slik at han får det så godt som mulig bak. trur dette utstyret er mest vanlig i L7. ikke sett det i en vanlig E38 før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg vet hvorfor det er der, men tror fortsatt ikke det er originalt. Det er mange både i og il som har mediedisplayet, telefon og kontroll på forsetet i midt konsollen bak. Men har aldri sett det med en så dårlig utførelse. Hverken knappeposisjonene, boksen de står på, eller måten skinnet er trukket på, minner om det BMW bruker å levere på E38.

Edit:

Normal knappeplassering.

2011-04-23145353.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...