///MoePower Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 slenge med et dårlig mobil bilde av båten [ Bilde ] Haha, jævlig bra! Du har ikke flere bilder av den, en prosjekttråd eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Var ute på en fiske tur for ikke så lenge siden kan legge ut det da. syns ikke at an passet så bra inn på dette forumet, men noen bilder kan jeg nok legge ut . nå skal jeg lage frontrute og presening slipper jeg å øse så mye bil/båten vuderes og solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 skulle gjerne sett mer bilder av "båten" hva er prisantydning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Skal se om eg finner noe flerre bilder å legge ut prisen slite eg litt med ingen aning hva denne tingen e vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Jeg liker den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35387390 Hmm mange kjekke deler der o sko fåt pluss i skatt heller nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Mye gøyalt stæsj der ja. Hadde nok ikke vært noe problem å tjent inn den bilen i deler. Mye synes jeg forøvrig virket litt retro-fit? Har aldri sett midtkonsollen han har mellom setene fremme, uniten mellom setene bak (ikke skjermen, men panelet med brytere), eller panelet i taket. Virker som om han har ribbet en bil hvor disse kontrollene var i midtarmlenet bak, og så flyttet delene rundt i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Den midtkonsollen er for å regulere passasjersetet foran...Og på de E38 jeg har sett, så har den vært montert der faktisk..Panelet i taket er også originalt..Må jo få med seg infoen fra dashen foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Har sett alle panelene i mange E38er, men aldri montert slik som på denne. Takpanelene jeg har sett, har heller ikke sett så hjemmelaget ut som på denne. Den midtkonsollen bak ser jo ut som noe en 17åring kunne produsert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 i avisen ja http://www.h-avis.no/nyheter/fisketur-p ... -1.7420428 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Ja e greit med gratis annonse på an fikk montert på front rute i går ble brukene det. Er og på jakt etter manuelt klima kontrolpanel, må jo bare begynne en plass får å fikse ac-en på bilen. Vis noen har og vill selge bare i gi et pip tror det programmeres men er red reiningen blir stor vis eg ber bavaria gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 koed skal ha ca 1000kr brukt ligger noen på ebay http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-725-728-7 ... 4167902ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Mye gøyalt stæsj der ja. Hadde nok ikke vært noe problem å tjent inn den bilen i deler. Mye synes jeg forøvrig virket litt retro-fit? Har aldri sett midtkonsollen han har mellom setene fremme, uniten mellom setene bak (ikke skjermen, men panelet med brytere), eller panelet i taket. Virker som om han har ribbet en bil hvor disse kontrollene var i midtarmlenet bak, og så flyttet delene rundt i bilen. dette er nok en (baksetebil) laget slikt så de i baksete kan styre radio og setet foran seg. slik at han får det så godt som mulig bak. trur dette utstyret er mest vanlig i L7. ikke sett det i en vanlig E38 før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Joda, jeg vet hvorfor det er der, men tror fortsatt ikke det er originalt. Det er mange både i og il som har mediedisplayet, telefon og kontroll på forsetet i midt konsollen bak. Men har aldri sett det med en så dårlig utførelse. Hverken knappeposisjonene, boksen de står på, eller måten skinnet er trukket på, minner om det BMW bruker å levere på E38. Edit: Normal knappeplassering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Slik midtkonsoll tenker jeg på å ettermontere en gang også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå