Gå til innhold

Tjelle sin 740 e 38 KOM MED BUD :)

tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Lurte på om noen hadde har mulighet å svart litt fort på denne. Det er bytta til automatisk clinskontrol panel i min. Det du du fungere ikke helt som det skal. Vett ikke om det er programmer eller ikke. Hørte med bavaria han mente de ikke kone fikse noe. Lure på hvor mye skal skiftes for å bytte. Vis eg hadde skaffet meg et manuelt og skiftet dette om da det fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hmm ingen som er inntresert litt i en god bil her :/

Får legge ut litt bilder til da. har skaffet ny tank fra søta bror. denne er pusset ned malt med 2 komponent epoxy grunning, etterfulgt av tykt lag med benga lakk.

4A7A8154-2848-4034-9E57-91ADCE939820-1413-000001C1A3DC7A8A.jpg

så har bilen fått en runde til med polering det var på tide igjen nå :) prøver og ut en ny type voks som skal være ekstremt bra. skal holde på bilen i 3 år (i følge produsent) spent på å se hvordan dette fungerer. Fikk og nytt leketøy av dama til bursdagen. skom kanon til høytrykksspyling.

3D758179-6423-4F48-B049-865F93378E00-1413-000001C19EBB7F36.jpg

er farlig morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
selger trenger norskkurs i den annonsen as...

Såg det i etter kant :/ skriving er ikke den strake sie her. Men siden an ble solgt så ført. Gjorde eg ikke så mye med det. Låg ute i 12 før an var solgt.

Nå vuderes m5 bygg kraftig her i gården :) har litt ekstra inntjening nor fagprøve er tat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

da har jeg fåt solgt Hondaen ny eier kommer og henter den ra Tromsø ikke lengre vekke :P

IMG_1649.jpg

har og blitt fagmann endelig ferdig med lærling tull :P så feiret dette med ny bil :P det ble en

422659_10151001041136890_1359667830_n.jpg

lising da vell marke :P men problemfri bil tre år :) så nå må jeg selge e38en :/ skal skifte tank på den fredag. og gjøre en del andre ting før den skal legges ut for salg.

TA det helt med ro har ikke rabla helt skal ha bmw og. skal kjøpe inn en e36 etter vinteren som skal bli m3 :) me litt ekstra kanskje 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...