tjelle Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Da er båten for lufting av salg på finn http://www.finn.no/finn/boat/used/objec ... e=36040409 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 blir vel solgt fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Da ble båten solgt i går nå har eg bare en Honda til å selge før det blir noe nytt kjekt med masse hester kansje Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Lurte på om noen hadde har mulighet å svart litt fort på denne. Det er bytta til automatisk clinskontrol panel i min. Det du du fungere ikke helt som det skal. Vett ikke om det er programmer eller ikke. Hørte med bavaria han mente de ikke kone fikse noe. Lure på hvor mye skal skiftes for å bytte. Vis eg hadde skaffet meg et manuelt og skiftet dette om da det fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 hmm selge mon tro hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Hmm ingen som er inntresert litt i en god bil her :/ Får legge ut litt bilder til da. har skaffet ny tank fra søta bror. denne er pusset ned malt med 2 komponent epoxy grunning, etterfulgt av tykt lag med benga lakk. så har bilen fått en runde til med polering det var på tide igjen nå prøver og ut en ny type voks som skal være ekstremt bra. skal holde på bilen i 3 år (i følge produsent) spent på å se hvordan dette fungerer. Fikk og nytt leketøy av dama til bursdagen. skom kanon til høytrykksspyling. er farlig morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Bytte, med ett fornuftig mellomlegg? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36595943 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Bytte, med ett fornuftig mellomlegg? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36595943 Beklager jeg får meg ikke til å likke e 34. men den e28 på avatar bilde ditt hadde vært noe det vurderer e28 bygg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Har sånn cirka 4 E28er også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Det er denne jeg har jobbe med i heile sommer, har ikke fåt gjort så mye med 7eren pga det. Nå skal denne hentes til uka da blit det full gang på 7er http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36738746 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 selger trenger norskkurs i den annonsen as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 selger trenger norskkurs i den annonsen as... Såg det i etter kant :/ skriving er ikke den strake sie her. Men siden an ble solgt så ført. Gjorde eg ikke så mye med det. Låg ute i 12 før an var solgt. Nå vuderes m5 bygg kraftig her i gården har litt ekstra inntjening nor fagprøve er tat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 da har jeg fåt solgt Hondaen ny eier kommer og henter den ra Tromsø ikke lengre vekke har og blitt fagmann endelig ferdig med lærling tull så feiret dette med ny bil det ble en lising da vell marke men problemfri bil tre år så nå må jeg selge e38en :/ skal skifte tank på den fredag. og gjøre en del andre ting før den skal legges ut for salg. TA det helt med ro har ikke rabla helt skal ha bmw og. skal kjøpe inn en e36 etter vinteren som skal bli m3 me litt ekstra kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 mye skal du ha for 740en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 har send den en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå