Gå til innhold

Tjelle sin 740 e 38 KOM MED BUD :)

tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

Da var dagens økt i garasjen over ble et par timer i dag og gitt. space-ace det er bakom fangeren det hadde begynt og ruste, hadde heldig vis ikke kommet så langt. å i hjulbuene var det bare bobling så dette er bare fra slurvete for arbeid, dette er nå gjort det rett. Fikk med meg en på karosori avdelingen på jobb. så etter litt tectyl for å fåre bygge rust senere.

Her skal den flotte fargen på laken komme frem igjen så clayen må frem. her skal det poleres parfect :D holder og med restaurering/reparasjon av lyktene se om det er noe å redde. legger med noen bilder a frem gangen.

Noen som vett hvor jeg kan få takk i, svarte griller? før helga.

gsfjf0wrpoww6do913b8.jpg

wxhgnrmzvy2eatinvnvs.jpg

ayyvqsk5pd3bhcj25gqu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rart hvordan detailing har skutt i været i det siste... Men blei rått resultat :)

Er jo ikke i grund så rart syns jeg da, folk liker å ha en finn bil o i lakken så den skinner finnt. I dag er det mye lettere å skaffe seg denne info du trenger for å gjøre ting rett :) er jo bare kjekt med flerre bilen som er ny polerte i skinner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med en liten oppdatering fra garasjen i dag og da. Begynner og komme seg godt med poleringen nå :D men ser at lakken har vært mye mer slitt en jeg trodde :o men etter mange mange timer så blir det så bra ate :D rydda litt i detailing hylla mi og i dag, så slenger ut et bilde i samme slengen :P

xvljcmycbus855y80oc6.jpg

mkk90g3lx19yvgep71nx.jpg

6iutp5ufofbmewjw0fes.jpg

En smule slitt bagasjeroms lokk :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide men en liten oppdatering etter helgen og mange mange timer med kos å lite søvn :P ble nesten ferdig med polering har igjen å bestemme meg om eg har penger til å få lakkert opp framre og bakre fanger, da disse begynner og få litt stein sprut og listen flasser som tidligere har vært crhome. eller om jeg må leve med å bare polere de opp inn til videre.

Demonterte og lyktene da jeg fikk et lite sjokk :shock: de var knuste og krekt over alt, var ikke rart disse tok inn vann, demonterte alt og lot det stå å tørke 7 dager, før jeg polerte opp lykte glasse og tettet de to hullene som er blitt båret i v.f. lykt. fuget over spriker og plasser som mangler plastikk, jekk for fugemasse som bruker på sveiser så dette bør være sterkt nok :) til jeg får ta med rå til å bestille meg nye har bestemt meg at det blir Depo lykter. ( har helt glemt og ta bilde av prosessen av lyktene)

http://www.ebay.com/itm/1999-2000-2001- ... 6244444502

Tok noen bilder av arbeide og prøvde å ta noen finish bilder i går men det blitt for mørkt men fikk til noen dugene. så nå er det p polere opp sommer felgene så disse er klare, skal på road trip i påsken eg og en kamerat av meg med sin e 46 m3 og min :D.

2ex0jp362lrzzwbeji41.jpg

Kanalen var ganske sliten, ble litt bedre etter en runde med maskinen :D

5zxcxnrsppalz9pesugq.jpg

Speil måtte vekk får å komme godt til alle plasser her skal det bli bra.

0q4naloqwgx492uei25t.jpg

Etter grundig vask så ville forsatt ikke drite vekk, så jekk over metall polish her og resultat ble ganske bra. men disse skal av så fort jeg får nye. skal ha svarte nyrer.

http://www.ebay.com/itm/190627805288?ss ... K:MEWNX:IT

Så til noen bilder til slutt, kommer flerre når det blir noe bra vær igjen :D

fj46dw26v7dfbq6xgw0j.jpg

gj7l00x87sc7outyfy8e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...