tjelle Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Da var dagens økt i garasjen over ble et par timer i dag og gitt. space-ace det er bakom fangeren det hadde begynt og ruste, hadde heldig vis ikke kommet så langt. å i hjulbuene var det bare bobling så dette er bare fra slurvete for arbeid, dette er nå gjort det rett. Fikk med meg en på karosori avdelingen på jobb. så etter litt tectyl for å fåre bygge rust senere. Her skal den flotte fargen på laken komme frem igjen så clayen må frem. her skal det poleres parfect holder og med restaurering/reparasjon av lyktene se om det er noe å redde. legger med noen bilder a frem gangen. Noen som vett hvor jeg kan få takk i, svarte griller? før helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Steike for en forskjell! flott farge da. Hva slags produkter bruker du til polering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Bruker 3m sine rubbing, tre steg så får det ganske bra da fikk ny voks til jul av madammen. http://blankbil.no/ds_product_info.php? ... cts_id=678 så blir det kanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Takker, da blir det litt shopping. Resultatet ble jo knallbra på din bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 http://www.detailersclub.no/forum/topic ... vs-scholl/ Her tester de tre forskjelige produkter alle disse er bra, forklarer litt hvordan det skal brukes. Det blir jo litt penger av det vis du skal ha 3m sette, må nesten ha alle tre flasken å følgene pads for optimal efekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Rart hvordan detailing har skutt i været i det siste... Men blei rått resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Rart hvordan detailing har skutt i været i det siste... Men blei rått resultat Er jo ikke i grund så rart syns jeg da, folk liker å ha en finn bil o i lakken så den skinner finnt. I dag er det mye lettere å skaffe seg denne info du trenger for å gjøre ting rett er jo bare kjekt med flerre bilen som er ny polerte i skinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Er forresten sykt hva man får til ved litt ekte detailing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Får komme med en liten oppdatering fra garasjen i dag og da. Begynner og komme seg godt med poleringen nå men ser at lakken har vært mye mer slitt en jeg trodde men etter mange mange timer så blir det så bra ate rydda litt i detailing hylla mi og i dag, så slenger ut et bilde i samme slengen En smule slitt bagasjeroms lokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Nice work dude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Ser bra ut dette! blir gode resultater når det gjøres skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 nice work... slik en blir lurt til å tro en gammel hore av en bruktbil er jomfru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Da var det på tide men en liten oppdatering etter helgen og mange mange timer med kos å lite søvn ble nesten ferdig med polering har igjen å bestemme meg om eg har penger til å få lakkert opp framre og bakre fanger, da disse begynner og få litt stein sprut og listen flasser som tidligere har vært crhome. eller om jeg må leve med å bare polere de opp inn til videre. Demonterte og lyktene da jeg fikk et lite sjokk de var knuste og krekt over alt, var ikke rart disse tok inn vann, demonterte alt og lot det stå å tørke 7 dager, før jeg polerte opp lykte glasse og tettet de to hullene som er blitt båret i v.f. lykt. fuget over spriker og plasser som mangler plastikk, jekk for fugemasse som bruker på sveiser så dette bør være sterkt nok til jeg får ta med rå til å bestille meg nye har bestemt meg at det blir Depo lykter. ( har helt glemt og ta bilde av prosessen av lyktene) http://www.ebay.com/itm/1999-2000-2001- ... 6244444502 Tok noen bilder av arbeide og prøvde å ta noen finish bilder i går men det blitt for mørkt men fikk til noen dugene. så nå er det p polere opp sommer felgene så disse er klare, skal på road trip i påsken eg og en kamerat av meg med sin e 46 m3 og min . Kanalen var ganske sliten, ble litt bedre etter en runde med maskinen Speil måtte vekk får å komme godt til alle plasser her skal det bli bra. Etter grundig vask så ville forsatt ikke drite vekk, så jekk over metall polish her og resultat ble ganske bra. men disse skal av så fort jeg får nye. skal ha svarte nyrer. http://www.ebay.com/itm/190627805288?ss ... K:MEWNX:IT Så til noen bilder til slutt, kommer flerre når det blir noe bra vær igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Lookin' good! Er denne senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Ja denne er senket det stod på noen fjærer nor jeg kjøpte an ikke 100% sikker men tror dette er 30-30mm senk. til sommer skal det komme coilovers så skal litt mer ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå