Gå til innhold

Tjelle sin 740 e 38 KOM MED BUD :)

tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må nesten se hvordan det blir med sommer hjula på, da blir bilen litt høyere og du ser at mellom rommet mellom dekk og bil vokser litt. men må nok litt ned både fremme å bakk før jeg blir fornøyd. Det må stå i stil til bil og felg og :D har leita en del rundt for å finne et coilover sett til bilen, noen her inne som vett om noen?

Var innom Bavaria og sjekka litt priser på dessverre deler som jeg trenger, lomma boka rakk bare til skims til pansere så dette blir rett innstilt. resten får jeg ta med lønning.

I dag så fikk bilen litt behandling på bremse rør, inni hjul buen bakk og høre side kanalen, her har det ikke blitt lagt sikkelet med beskyttelse så dette ble slipt ned og behandlet rett så jeg ikke får meg en overraskelse en dag.

slenger med et bilder til fra nor jeg var ute og knipsa bilder på mandag. Gleder meg til sommer sol, og rett dekk på bilen nå :D det begynte og snø her i dag :twisted:

4soo0edhxkoqd2r2q1rd.jpg

s7igv32igdyt86q6phi0.jpg

slenger med link til reklame om bilen i usa :P har ikke sånn i norge!

http://www.youtube.com/watch?v=mTGhHtS9B90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla mine coilovers på rbtuning.no og er veldig fornøyd, 10% bimmersrabat også ;)

kaller seg for remi berg her på forumet

Finner noen Lowtec, er det du har? kan du stille hardheten på demperene på dine?

jeg har Fk coilovers på min bil, er ikke hardhetsjustering på de. men APedersen har lowtec på sin e38, kan jo høre med han hva han har og syns om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kodet det selv. Brukte under halvtimen på å gjøre det, så jeg tror ikke et bmw verksted kan ta så mye for det. Max 1 time vil jeg tro :wink:

hva bruker du når du koder dette? har fått meg bærbar pc, så kunne tenkt og skaffe meg utstyr for og kunne gjøre litt sånt selv :P kan vel lese av feilkoder også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg bestemt meg for å oppgradere bremsene på bilen, siden det er kast i skivene på bilen fremme så må disse skiftes uansett, så da blir det porsche 993 calipter som skal lakkeres i samme farge som bilen. å det blir 750 skiver som måler 334x32 så dette må jo bli litt bedre :P

mnvqq7j16he37b8c5b7p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...