S.Hafsmo Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Synes høyden var veldig fin slik den var nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Bakk er jeg enige men er litt for høy fremme, kjekt å kunne stile opp og ned etter ønske og kune stile hvor harde demperene skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Kunne vert litt lavere framme ja, bak er perfekt. Nydelig farge, og tror den blir skikkelig pen med sorte nyrer! Prikken over i'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 må ned bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Jeg må nesten se hvordan det blir med sommer hjula på, da blir bilen litt høyere og du ser at mellom rommet mellom dekk og bil vokser litt. men må nok litt ned både fremme å bakk før jeg blir fornøyd. Det må stå i stil til bil og felg og har leita en del rundt for å finne et coilover sett til bilen, noen her inne som vett om noen? Var innom Bavaria og sjekka litt priser på dessverre deler som jeg trenger, lomma boka rakk bare til skims til pansere så dette blir rett innstilt. resten får jeg ta med lønning. I dag så fikk bilen litt behandling på bremse rør, inni hjul buen bakk og høre side kanalen, her har det ikke blitt lagt sikkelet med beskyttelse så dette ble slipt ned og behandlet rett så jeg ikke får meg en overraskelse en dag. slenger med et bilder til fra nor jeg var ute og knipsa bilder på mandag. Gleder meg til sommer sol, og rett dekk på bilen nå det begynte og snø her i dag slenger med link til reklame om bilen i usa har ikke sånn i norge! http://www.youtube.com/watch?v=mTGhHtS9B90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 handla mine coilovers på rbtuning.no og er veldig fornøyd, 10% bimmersrabat også kaller seg for remi berg her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 handla mine coilovers på rbtuning.no og er veldig fornøyd, 10% bimmersrabat også kaller seg for remi berg her på forumet Finner noen Lowtec, er det du har? kan du stille hardheten på demperene på dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Har tysk språk i instrumente mitt er egentlig ganske egentlig, plagsomt noen så har fåt fikset dette tidligere å vett hva ingrep jeg må gjøre og hva de vill koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Jeg måtte kode om språket for å få engelsk i min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 handla mine coilovers på rbtuning.no og er veldig fornøyd, 10% bimmersrabat også kaller seg for remi berg her på forumet Finner noen Lowtec, er det du har? kan du stille hardheten på demperene på dine? jeg har Fk coilovers på min bil, er ikke hardhetsjustering på de. men APedersen har lowtec på sin e38, kan jo høre med han hva han har og syns om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Jeg måtte kode om språket for å få engelsk i min bil. Hvor fikk du kodet dette? Må jeg inn på bavaria for å gjøre dette? Eventuelt husker du hva det kostet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Jeg kodet det selv. Brukte under halvtimen på å gjøre det, så jeg tror ikke et bmw verksted kan ta så mye for det. Max 1 time vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Jeg kodet det selv. Brukte under halvtimen på å gjøre det, så jeg tror ikke et bmw verksted kan ta så mye for det. Max 1 time vil jeg tro hva bruker du når du koder dette? har fått meg bærbar pc, så kunne tenkt og skaffe meg utstyr for og kunne gjøre litt sånt selv kan vel lese av feilkoder også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Jeg brukte SSS-progman til å kode om språket. Jeg bruker en Dell Latitude 620 laptop med com-port og kina- interface kabel obdII / 20pin. Har funger fint så langt Har også DIS v57, INPA og di greiene der. Finnes vel en egen tråd på det med diagnose her innpå. viewtopic.php?f=1&t=185178&hilit=Diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Da har jeg bestemt meg for å oppgradere bremsene på bilen, siden det er kast i skivene på bilen fremme så må disse skiftes uansett, så da blir det porsche 993 calipter som skal lakkeres i samme farge som bilen. å det blir 750 skiver som måler 334x32 så dette må jo bli litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå