aleck Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Tettninger og lagrer kommer vel på kr 3000+ sånn ca? Tror jeg betalte noe slik. Hvor mye moment strammet du pinjongen med da forresten? Husker jeg styrte litt på med det på min egen diff... Ja, kan stemme med 3000kr Er usikker på momentet, siden det er en god stund siden jeg monterte diffen.. men tror ikke det var mye den skulle strammes, med tanke på at hvis man strammer til for mye vil lagrene stå i spenn. Stemmer. Brukte du samme verktøy som meg? Pedi strammer opp pinjongen Se der ja! Var et lignende verktøy jeg brukte ja, men problemet var at det verktøyet jeg hadde gikk ikke så langt ned i moment som jeg ville, så pinjongen ble nok ørlitegrann overtightet...
Pedi Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Det er nok fare for det ja For ihht BMW-spec så er det forskjellig rotasjonsmoment på identisk like lager, men basert på fabrikant. Tilstrammingsmomentet ligger nok i leie 300 Nm, som igjen medfører et rotasjonsmoment på 1.7Nm
aleck Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Det er nok fare for det ja For ihht BMW-spec så er det forskjellig rotasjonsmoment på identisk like lager, men basert på fabrikant. Tilstrammingsmomentet ligger nok i leie 300 Nm, som igjen medfører et rotasjonsmoment på 1.7Nm Det er godt mulig
aleck Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 En stund siden det har vært noe aktivitet her, men legger vertfall ved noen bilder av det siste som er gjort
G-RACING Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Ser virkelig bra ut, spent på bilder av lakkert bil
aleck Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Ser virkelig bra ut, spent på bilder av lakkert bil Takk for det har lagt ut bilder nå !
G-RACING Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Ser virkelig bra ut, spent på bilder av lakkert bil Takk for det har lagt ut bilder nå ! Har forresten 17" OZ futura i strøken tilstand med nye dekk som vurderast til salgs
aleck Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 riktig fargevalg utrolig fin bil Takk for det
aleck Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Ser virkelig bra ut, spent på bilder av lakkert bil Takk for det har lagt ut bilder nå ! Har forresten 17" OZ futura i strøken tilstand med nye dekk som vurderast til salgs Hvilken prisklasse snakker vi? 4x100??
aleck Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Legger ved noen bilder av overhaling av motoren, det som er gjort er: - nye veivlager - nye rådelagrer - nye stempelfjører - byttet alt av pakninger og simmerringer - slipt ventiler og frest ventilseter - Arp bolter i topp, veiv, og råder Trykktesting av sylindre før demontering. Honing av sylindrer.
aleck Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Interiøret som skal i bilen: Evo sport -Roger- reagerte på dette 1
Larsinnj Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Når blir det lakkering da Mr. Aleck? Bytte Hartge felgene i BBS'ene mine? Prøve å få lakkert bilen når jeg kommer hjem fra nordsjøen nå Har bestemt meg for å beholde Hartge felgene, bestilt meg nye kanter fremme da di jeg har er for breie Hvor breie er de ringene, og skal du eventuelt selge? DET interiøret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå