Rønningen Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Har en 520 24v, og fikk handla meg en M60B30 motor for 500 spenn. så rimelig grei ut. Men var autolat. Så må ha girkasse, clutch og svinghjul. Men noe mer som må byttes for at den skal gå i en 520? Trevers? Mellomaksel? Kom fra en E34 530 stv. Tips mottas med stor takk
Rønningen Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Ventet i 20 min på svar, føler det er i 3 dager. Ingen som vet?
Robin L Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 girkasse og svinghjul er ikke lett og få tak i til disse, og koster endel. du må også ha ny eksos, motorfester, mellomaksling, ledningsnett, sikkert diff og stikkakslinger og +++ dette blir ganske omfattende. men garantert noen som vet mer enn meg om dette her inne!
Rønningen Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Nei har hørt dette skal bli en rimelig stor jobb, men så lenge det er 24v er det vell ikke store elektriske jobben som må til? Men når det angår driverk, er det store forskjellen fra Stv til sedan? Samme tenkte jeg om motorfester og slikt. Kommer jo fra samme bil.
JulianS Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Du trenger styresnekke fra bil med v8, det kommer du ikke unna:) jeg har en liggende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå