NicklasFS Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 hvor kan evt cd skifter ligge i en 95Mod e34 touring?? Den skal stå på høykant inne i det venstre rommet i bagasjen. Er origalmontert der i min touring ok, da har ikke jeg det er bare en same kniv der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Skamfet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 skikkelig fet med de råe iphone 4 bildene jeg bruker.. hele mobilen er knust bak så kameraet står åpent for masse støv og dritt, så blir jo helt tragiske bilder.. men men, får bli flinkere med skikkelig kamera men takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Hjelper alltid på med en skikkelig vask Digger denne bilen din, er virkelig misunnelig, savner min E34 når jeg ser denne.. Følger med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 du skulle laget park lys i blink lysa i plassen for orange park i hoved lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Tror jeg vil ha m3 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Rå bil, Joachim. Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Haha Joachim Jeg har bitt deg med ///M- basillen! Bare og handle nå !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Lufta kim sin m3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ja, Grace lånte den i helga, så vi kjørte hele dagen for en lyd sier jeg bare, var noe annet enn turbolydene jeg er vandt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 deilig bil du har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 takk takk JA/ NEI? syntes kanskje det blir litt teit med M pedaler i denna? hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 nei, ville hatt det orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå