BilBruker Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ikke dårlig å eie så mye flotte biler som 17 åring! Hadde bare en Vectra B når jeg var 17 Nydelig bil, så råflott ut den Alpina'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Ikke dårlig å eie så mye flotte biler som 17 åring! Hadde bare en Vectra B når jeg var 17 Nydelig bil, så råflott ut den Alpina'n hehe, nei det var det og da. er absolutt noe jeg ikke anbefaler andre 17 åringer, det koster mer en det man tror og tar masse masse tid, det tar mye av fritiden og alt av penger hvis man vil ha det ferdig engang, spesielt jeg som har e28`n , den tar mye tid og penger, denne her er mer kosebil som får litt nytt stæsh litt når jeg føler for det enda det er mye og gjøre med denne og, er ikke strøken men uansett, takk for hyggelig tilbakemeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Du kan selge alpinafelgene til meg, så får du litt mer og rutte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Eventuelt gi den til meg så du slipper å bruke så mye penger på den. Penger spart er penger tjent, vet du ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 tok av alpina felgene bak igjen og satte på rondell hjula bak, så man kan leke seg litt det er litt biler på tomta kan man si, opelen er fettern min sin som kom på besøk i helga og hva bruker man ikke en søndag til? jeg gleder meg LITT til fredag kan man sii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Oioi, hadde jeg fått den e-mailen så hadde tiden gått veeeldig sent Skjønner at du gleder deg! Var det sånn at du ikke hadde lappen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 ja, serr.. tiden går mega tregt, tenker ikke på noe annet nesten.. men ja, jeg er bare 17, men blir 18 til sommeren, så jeg går og venter på det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Må ikke knuse bilen før du rekker å få lappen da, eller etter for den saks skyld. (Refererer til hjulene du har satt på bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Det skal nok gå veldig fint satte dem på for eu godkjenning bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Det skal nok gå veldig fint satte dem på for eu godkjenning bare.. Er ikke det det står lenger opp Pen bil mister Blir digg å få lappen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Må brukes litt veit du Og ja, det blir smud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 FREDAG \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Her skal det ikke drikkes.. ( tror jeg) her skal det kjøres for skilt hentes etter skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå