mbruer Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 De er ikke snudde felger nei, så de kan du legge på helt vanlig, gjorde det jo selv i vinter Men SNUDDE felger?? Heheh aldri hørt om.. Jaja, legger alltid kantfelger med framsiden ned jeg.. Når jeg jobbet litt for dekkskift.no fikk jeg også beskjed om det... Det er lettere, og man slipper sånne uhell. Men den kanten på alpinafelgen er jo skrapa opp hele veien rundt.. Man fortsetter ikke når armen skrapet nedi:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 De på sharif's skal bare jobbe kjapt de, de driter i om det går galt:( snudde felger vil si at den vanlige kanten man skal legge over, som somregel er på utsiden, er på baksiden, så man MÅ legge på dette fra baksiden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 De på sharif's skal bare jobbe kjapt de, de driter i om det går galt:( snudde felger vil si at den vanlige kanten man skal legge over, som somregel er på utsiden, er på baksiden, så man MÅ legge på dette fra baksiden;) Det veit jeg alt om. For fikk mine felger slengt i gulvet, og da var det Tommy selv som gjorde det;) Okay.. Veit bare at på kantfelger generelt pleier man å måtte legge på dekk fra baksiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Feil, det er kun snudde felger man legger dekket på fra baksiden.. La om r8-hjul, vinterhjula til Jacobsen (19" hartge) og mange mange andre store felger med lavprifil, strekk osv, ikke ødelagt en eneste felf alpina felger legger du på dekk feil vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Det er hvertfall tydelig at de som la om klarte og drite seg ut, det vet jeg best så orker ikke en stor diskusjon om akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Feil, det er kun snudde felger man legger dekket på fra baksiden.. La om r8-hjul, vinterhjula til Jacobsen (19" hartge) og mange mange andre store felger med lavprifil, strekk osv, ikke ødelagt en eneste felf alpina felger legger du på dekk feil vei :)Var det jeg tenkte meg Da er det tydelig at de som har lagt de på IKKE har gjort det... For da er det egentlig umulig å skade kanten sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Det går ikke med normal vei, så di har nok prøvd å kødda litt ja. Dessverre Joachim, neste gang så ring meg så ordner jeg omlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Jeg er så dritt lei av at folk ikke klarer og gjøre ting skikkelig, jeg betalte for omlegging og ikke for ødelagte felger.. Det er jo en sånn ting ALLE skal kommentere " vet du at du har en kantkjørt felg? " ikke noe særlig irriterende, så må vel bare pulverlakke de på egen regning til vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Jeg er så dritt lei av at folk ikke klarer og gjøre ting skikkelig, jeg betalte for omlegging og ikke for ødelagte felger.. Det er jo en sånn ting ALLE skal kommentere " vet du at du har en kantkjørt felg? " ikke noe særlig irriterende, så må vel bare pulverlakke de på egen regning til vinteren.. hvertfall npr de nekter etterpå... Sånt er kjedelig. Får gi dem en oppstrekk i vinter. Koster ikke så mye å få fikset alle 4:) jeg fikset kantkjøring på 4 felger og bulk på en, 2200kr, og blåsing og pulverlakk, 1800kr.. og det var normale priser, ikke noe rabatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Jeg fatter ikke hvordan man kan få slike skader på en felg av å legge på dekk, må ha vært en idiot som la dekk på hjula dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 No offence, men var to polakken. Tredde til og med på felgene speilvendt når han skulle montere på bil... Kjøtthuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 bilen ble ikke med på gatebil desverre.. den står nå innelåst men for et gatebil, sykeste kjøpte også skilter jeg kan bruke når jeg er på treff og diverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 mååårn til alle som dropper innom tråden fikk endelig hentet bilen igjen her på mandag som var, har ikke sett den siden onsdag før Gatebil.. litt for lenge må jeg si, men nå er den endelig hjemme igjen og det er bare deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Hva hadde skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 har ikke skjedd noe, var bare at den har stått borte siden Gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå