Gå til innhold

Min E34 B10 Alpina

Share

Anbefalte innlegg

De er ikke snudde felger nei, så de kan du legge på helt vanlig, gjorde det jo selv i vinter

Men SNUDDE felger?? Heheh aldri hørt om..

Jaja, legger alltid kantfelger med framsiden ned jeg.. Når jeg jobbet litt for dekkskift.no fikk jeg også beskjed om det... Det er lettere, og man slipper sånne uhell.

Men den kanten på alpinafelgen er jo skrapa opp hele veien rundt.. Man fortsetter ikke når armen skrapet nedi:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De på sharif's skal bare jobbe kjapt de, de driter i om det går galt:( snudde felger vil si at den vanlige kanten man skal legge over, som somregel er på utsiden, er på baksiden, så man MÅ legge på dette fra baksiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på sharif's skal bare jobbe kjapt de, de driter i om det går galt:( snudde felger vil si at den vanlige kanten man skal legge over, som somregel er på utsiden, er på baksiden, så man MÅ legge på dette fra baksiden;)

Det veit jeg alt om. For fikk mine felger slengt i gulvet, og da var det Tommy selv som gjorde det;)

Okay.. Veit bare at på kantfelger generelt pleier man å måtte legge på dekk fra baksiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, det er kun snudde felger man legger dekket på fra baksiden.. La om r8-hjul, vinterhjula til Jacobsen (19" hartge) og mange mange andre store felger med lavprifil, strekk osv, ikke ødelagt en eneste felf

alpina felger legger du på dekk feil vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, det er kun snudde felger man legger dekket på fra baksiden.. La om r8-hjul, vinterhjula til Jacobsen (19" hartge) og mange mange andre store felger med lavprifil, strekk osv, ikke ødelagt en eneste felf

alpina felger legger du på dekk feil vei ;)

:)Var det jeg tenkte meg ;)

Da er det tydelig at de som har lagt de på IKKE har gjort det... For da er det egentlig umulig å skade kanten sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dritt lei av at folk ikke klarer og gjøre ting skikkelig, jeg betalte for omlegging og ikke for ødelagte felger.. Det er jo en sånn ting ALLE skal kommentere " vet du at du har en kantkjørt felg? " ikke noe særlig irriterende, så må vel bare pulverlakke de på egen regning til vinteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dritt lei av at folk ikke klarer og gjøre ting skikkelig, jeg betalte for omlegging og ikke for ødelagte felger.. Det er jo en sånn ting ALLE skal kommentere " vet du at du har en kantkjørt felg? " ikke noe særlig irriterende, så må vel bare pulverlakke de på egen regning til vinteren..

hvertfall npr de nekter etterpå...

Sånt er kjedelig. Får gi dem en oppstrekk i vinter. Koster ikke så mye å få fikset alle 4:) jeg fikset kantkjøring på 4 felger og bulk på en, 2200kr, og blåsing og pulverlakk, 1800kr..:) og det var normale priser, ikke noe rabatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...