joachim sørlie Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Har venta 1 år på og finne en jeg likte, og syntes det var verdt og vente! Absolutt fornøyd hittil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Gratulerer med fin bil Kunne godt ha tenkt meg en sånn jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Grattis med Alpina. nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Mere bildeeer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 æææææ!!! Grattis med ny bil Joachim Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Gratulerer med fin bil Kunne godt ha tenkt meg en sånn jeg også takkeeer! er bare og realisere drømmen, er så absolutt verdt det! men du har jo litt av en grom bil selv da mister Grattis med Alpina. nydelig takk, er morro med Alpina syntes jeg Mere bildeeer hvor ble det av helga? jeg som skulle legge ut bilder i helga og greier, men det glemte jeg... tilgitt? æææææ!!! Grattis med ny bil Joachim Nydelig! haha, takker! er fornøyd jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Kommer den her alpinan från sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Kommer den her alpinan från sverige? jess, org bilen ble importert fra sverige og alt er flyttet over og godkjent på et norsk chassi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 svarte han på PM jeg, men bra du følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 leste en plass at den har gått som direktørstralle i sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 det stemmer utifra det jeg fikk med av dokumentasjon på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 har du alpina nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Gratulerer med grombil av en E34! Ta godt vare på den og hold den i den standen den fortjener Jeg sleit med å få lyden ut av bagasjerommet på min E34 sedan, men bør nok gå greit hvis du ser etter noen som har bygd annlegg tilpasset til bilen! Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 har du alpina nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Da får e34'n litt stell akkurat nå, det trengs virker det som desverre.. Og jeg glemte kameraet hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå