ChristofferGrøtan Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Grattis med rå førstebil! spennende å se hvor lenge dette førerkortet varer hehe, ta godt vare på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 hadde jeg bare hatt noe førerkort som dem kunne tatt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Grom bil jeg har drivet litt med bilen idag også.. like før hele shiten gikk på dynga.. haha! planen i dag var og bytte lambdasondene.. enklere sagt en gjort! de sitter i en x, med nada mellomrom immelom seg, så man får ikke pipe over den første man kommer til.. lå der og prøvde for harde livet med fastnøkkel, prøvde enda mer, mange fine ord som kom da, utrolig hva som kommer ut.. men hvertfall, den løsna etter mye om og men, og når den løsna hadde jeg så mye kraft så hånda smalt skikkelig inn i girkasseopphenget, ble den kulen på armen, yippi! kom til lambda nummer 2, hadde kjøpt meg sånn fin BILTEMA ( DRITT) pipe som nettopp var til mitt bruk i dag, satte den på og begynte og prøve og få den løs, åjoda! tror dere ikke hele pipa bare bøyde seg og vrei seg? så den var ubrukelig, var av sånn svartstål og greier.. absolutt ikkenoe og anbefale.. så hadde jeg ikke riktig langpipe heller, så kutta hodet av en 22mm og sveiset den fast på en 24mm langpipe, og tok i det jeg makta, og jaggu løsna ikke den andre og! da var det bare skru inn de to nye og starte opp, og da gikk den som den skulle og fjusket ikkenoe så det var verdt det! så sånn var denne dagen ble bare to bilder, da jeg tenkte på alt annet enn bilder i dag møkkete og fin det var alt for denne gang, over og ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 ingen fusk når du bare triller nedover en bakke og gir litt gass igjen, et lite nøkk liksom og et smell i potten? var det som var gale når eg hadde den. off får så lyst på de felgene der altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Perfekt! Kongebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 ingen fusk når du bare triller nedover en bakke og gir litt gass igjen, et lite nøkk liksom og et smell i potten? var det som var gale når eg hadde den. off får så lyst på de felgene der altså Det var det som var problemt mitt og, og at harka litt på tomgang.. Men nå hørtes den fin ut, har ikke fått prøvd den så veldig mye, kjørte bare kjapt hjem.. Lite lurt kjøre med utgåtte prøveskilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 For en NYDELIG farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Du har ikke lyst til å ta ett lite video opptak engang da? hadde vert rått og hørt alpina 8ern din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 det kan jeg godt prøve på nå er det jo snø også... betyr at jeg MÅ legge om til kjipe vinterfelger da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Kjipe felger, men mye morro nå som snøen har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 blir det alpina striper på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Tøff bil dette her! Kult at den er levert med man. Kasse, trodde alpina var litt aut. Horer har denne diff. Bremse? Eller har alpina vært kjipe her også som vanlig? Digger fargen, er det mauritsius blau eller montreal blau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Veldig usikker på om jeg vil ha det på siden... Men jeg har lyst til og få fremhevet alpina merket i fronten, man får vell klistremerke som man kan klistre over leppa? også blir det KANSKJE alpina merket på bagasjeluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Tøff bil dette her! Kult at den er levert med man. Kasse, trodde alpina var litt aut. Horer har denne diff. Bremse? Eller har alpina vært kjipe her også som vanlig? Digger fargen, er det mauritsius blau eller montreal blau? Den er nok levert med automat ja men denne er bygd om til manuell, har en feit regning fra firmaet som gjorde det.. Og har ikke diffbrems.... så jeg leter etter noe og bytte den ut med. Er mauritsius blau ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå