Gå til innhold

Min E34 B10 Alpina

Share

Anbefalte innlegg

Sinnsykt pen bil! Og vill førstebil, gratulerer!

Eneste jeg ikke likte var setene! ajajaj, men nå har det seg sånn at jeg har noen rimelig bra stoff sportsseter som vi kan bytte, og siden du er ung skal du få de helt uten mellomlegg! SLÅ TIL!

Pass på å bygg anlegg så det ser originalt ut da, ikke skru fast en forsterker på utsiden av taket og bagasjerommet stappfull av 38" subber!

Drøy bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult med kvitto på man. Ombygging da, det gir jo litt bedre verdi på bilen. Må ha 540i diff med sperre, da 4.0 V8 har egen mellomaksel, evt. Om innmaten fra en 535 diff passer over...? Hadde mauritsius blau på e36 couoøpen min, absolutt en nydelig farge! Lett å vedlikeholde den fargen også ved vask/polering. Sjeldent med e34 med den fargen da, ble bilen levert i den fra fabrikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt pen bil! Og vill førstebil, gratulerer!

Eneste jeg ikke likte var setene! ajajaj, men nå har det seg sånn at jeg har noen rimelig bra stoff sportsseter som vi kan bytte, og siden du er ung skal du få de helt uten mellomlegg! SLÅ TIL!

Pass på å bygg anlegg så det ser originalt ut da, ikke skru fast en forsterker på utsiden av taket og bagasjerommet stappfull av 38" subber!

Drøy bil!

haha, etter som jeg har hørt er ikke de setene så veldig vanelige og se.. de er super digge og siitte i hvertfall, digger de ut og inn ;)

og jeg skal ikke ha noe sånn jalla greier nei, huffameg! [-X skal nok få til noe, når den tid kommer :)

Kult med kvitto på man. Ombygging da, det gir jo litt bedre verdi på bilen. Må ha 540i diff med sperre, da 4.0 V8 har egen mellomaksel, evt. Om innmaten fra en 535 diff passer over...? Hadde mauritsius blau på e36 couoøpen min, absolutt en nydelig farge! Lett å vedlikeholde den fargen også ved vask/polering. Sjeldent med e34 med den fargen da, ble bilen levert i den fra fabrikk?

ja, er morro det syntes jeg :)

er bare og bytte over innmaten, men da får jeg jo lik utveksling som jeg har i dag ;)

jeg digger fargen hvertfall, om den ble levert orginalt kan du ikke spørre meg om, for jeg vet ikke.. hehe..

Skal du ha diff med brems, er det bare og gjøre som alle andre 540i eiere (meg selv inkl.) og kjøp 3.15 diffen fra 750i før 1990. Disse har brems som standard, og utvekslingen passer V8en ganske bra.

lurer bare på om jeg bytter over innmaten først, men takk for tipset! blir nok en sånn diff etterhvert når lommeboka godtar det..

kanon fin
Gratulerer med en meget pen bil! Utrolig stilig, drømmebil :) Ta godt vare på den! :D

jo takk dere :) skal prøve så godt jeg kan hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha diff med brems, er det bare og gjøre som alle andre 540i eiere (meg selv inkl.) og kjøp 3.15 diffen fra 750i før 1990. Disse har brems som standard, og utvekslingen passer V8en ganske bra.

lurer bare på om jeg bytter over innmaten først, men takk for tipset! blir nok en sånn diff etterhvert når lommeboka godtar det..

hadde jeg aldri gjort, skal være ekstremt nøyaktig for at det skal bli bra å bytte over.,

sperrediff med 3,15utv får du for 3 lapper...

3,15 er perfekt utveksling på 6trinnskasse. da skal den gå jevnt med en m5 3,6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg aldri gjort, skal være ekstremt nøyaktig for at det skal bli bra å bytte over.,

sperrediff med 3,15utv får du for 3 lapper...

3,15 er perfekt utveksling på 6trinnskasse. da skal den gå jevnt med en m5 3,6..

Hva mener du med det? Jeg bytta over innmaten på min fra en 525ia, kjørte 60-70tusen km med den, var aldri ulyd, slank eller sluring på den diffen, brukte ikke noe avangsert verktøy for å få det til... Men ja, må ha tunga rett i munnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...