Riberto Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Jeg mener på jeg hadde en e23delebil for mange, mange år siden som hadde en slik "e28-bryter" i dekselet under ratt, så det må du sjekke. (...jepp...har blitt lurt av den selv, i en e28... ) Hehe, skjønner Takk for tipset, skal se litt under der
Riberto Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Fikk endelig retta et par 2'er-feil på bilen i dag, så nå nærmer det seg bestilling av etterkontroll og forhåpentligvis skilt Bytta da parallellstaget i styringa, og stramma til høyre hjullager fram: Etter ikke så få reale slag med hammeren var staget nede. Det ene leddet var ekstra uvillig, og ble ganske så deformert før det måtte gi seg. Det nye gikk oppi som en lek. Og vips, én slakke fjerna Nå er det bare å ordne eksosen litt mindre bråkete, så blir det etterkontroll neste! Planen er å kjøre bilen til GS-treffet på Bud den 19. mai
Pedi Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Det ene leddet var ekstra uvillig, og ble ganske så deformert før det måtte gi seg. Ikke så rart at du slet med å få kula av, for etter som jeg kan se, så slår du på feil plass. Du skal ikke slå på "selve" kula, du skal slå der som konen er. I ditt tilfelle her nå, skulle du ha retta slaget på hjelpesnekka - siden det er der det er kon.
Riberto Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Det ene leddet var ekstra uvillig, og ble ganske så deformert før det måtte gi seg. Ikke så rart at du slet med å få kula av, for etter som jeg kan se, så slår du på feil plass. Du skal ikke slå på "selve" kula, du skal slå der som konen er. I ditt tilfelle her nå, skulle du ha retta slaget på hjelpesnekka - siden det er der det er kon. Aldeles riktig det Pedi, kom jo ganske fort bare jeg fikk inn noen slag på hjelpesnekka. "En lærer mens en lever"
Riberto Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Kor d går her da?? Joda, her går det sagte men sikkert framover. Akkurat gjort klar bilen for etterkontroll i disse dager, så nå er det bare å få bestilt time og satse på skilt! Har tenkt å komme meg i vei på treff i mai, så ser fram til det
Riberto Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Da er våren endelig her (mer eller mindre), og bilen er klargjort for etterkontroll. Blir en siste "finpuss" over helga, og forhåpentligvis skilt den 14. mai! Noe jeg har sett fram til leenge Planen er å ta turen til GS-treffet på Bud 19. mai Flere? Bilen er over hodet ikke ferdig på noe vis, bare utbedret for EU-godkjenning/registrering, da det har vært en del andre prioriteringer i vinter. Den vil derfor bli et "rullende prosjekt" gjennom sommeren Legger ut et par gamle bilder som dukka opp fra en kompis her om dagen: God helg folkens! Mvh Robert
NBCustom Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Suverent, heldig du som får skilter på 745n i år!
Riberto Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Suverent, heldig du som får skilter på 745n i år! Ja, blir kjempegreier det! Går an når den er nesten gratis å ha registrert Hvordan blir det med din i sommer da?
NBCustom Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Suverent, heldig du som får skilter på 745n i år! Ja, blir kjempegreier det! Går an når den er nesten gratis å ha registrert Hvordan blir det med din i sommer da? Stemmer, genialt med veteran! Min er 83, så veteran neste år. Planen er å ha den klar til våren igjen, blir å jobbe på den fra og med sommerferien. Er ikke så veldig mye som må gjøres med den, men det som må gjøres koster mye
Riberto Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Suverent, heldig du som får skilter på 745n i år! Ja, blir kjempegreier det! Går an når den er nesten gratis å ha registrert Hvordan blir det med din i sommer da? Stemmer, genialt med veteran! Min er 83, så veteran neste år. Planen er å ha den klar til våren igjen, blir å jobbe på den fra og med sommerferien. Er ikke så veldig mye som må gjøres med den, men det som må gjøres koster mye Åja, skjønner. Noe å se fram til da
Mjørgen Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Bli D fin vær tar i me en tur på gs med e28. Håpe å sjå att gammle bilen:-D
Riberto Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Bli D fin vær tar i me en tur på gs med e28. Håpe å sjå att gammle bilen:-D Tøft, ser deg kanskje der da Håper på finvær jeg og ja!
Riberto Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Da var bilen godkjent, og venter bare på nye skilt! Satser på å ta turen til Bud på lørdag
Larsinnj Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Gratulerer! Kjedelig å vite at man har en bil som er godkjent å klar til å kjøres, men må sitte å vente på den helvetes treige posten for å få skiltene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå