Gå til innhold

82-modell 745i E23. Trenger deler og veiledning!


Riberto
 Share

Anbefalte innlegg

kjørekomp trenge ringen hjerne, det er en kabel fra komputern og til bak insturmentet bare.

el vinduene skal ikke ha noen relleer trooor jeg, kanskje fr å aktivere di når du setter på tenninga event lukker opp døra, det skal isåfall stå vedsiden av ett annet som er til sentrallåsen oppi ve ddet hvite kontakt"panelet" oppunder dashen. er ikke 100% sikker på om det er slik på e23 men regner med det da det er likt på alle andre bmwr fra den tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjørekomp trenge ringen hjerne, det er en kabel fra komputern og til bak insturmentet bare.

el vinduene skal ikke ha noen relleer trooor jeg, kanskje fr å aktivere di når du setter på tenninga event lukker opp døra, det skal isåfall stå vedsiden av ett annet som er til sentrallåsen oppi ve ddet hvite kontakt"panelet" oppunder dashen. er ikke 100% sikker på om det er slik på e23 men regner med det da det er likt på alle andre bmwr fra den tiden :)

Hmm, får se litt nærmere på dette igjen når jeg får tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørekomp trenge ringen hjerne, det er en kabel fra komputern og til bak insturmentet bare.

el vinduene skal ikke ha noen relleer trooor jeg, kanskje fr å aktivere di når du setter på tenninga event lukker opp døra, det skal isåfall stå vedsiden av ett annet som er til sentrallåsen oppi ve ddet hvite kontakt"panelet" oppunder dashen. er ikke 100% sikker på om det er slik på e23 men regner med det da det er likt på alle andre bmwr fra den tiden :)

den typen kjørekomputer som Riberto har i bilen sin har en hjerne jo, det går en kabel fra selve kjørekomuteren til tilhørende hjerne (gul kontakt) og fra hjerne til ledningsnett i bil og innstrument (svart kontakt). dette er 100% sikkert, har en sån liggende som jeg selv demonterte for et par uker siden..

Edit: Den hjernen som har gult å svart kontakt stikk på bmwtussan sitt bilde er denj hjernen jeg mener

el-vinduene i e28'n min har vertfall 1 relé, og det står som du sier festet på siden av den hvite koblingsboksen oppunder dashen, å det går nok på tenninga ja, for mit relé er "tjuv" koblet og da funger el-vinduene alltid selv om tenning er av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...