Riberto Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Måtte fylle ut et skjema vedr. veteranforsikringa, og fant ut at de vil ha motornr. til og med... Men det er originalmotoren som står i, ikke sant Mjørgen?
Mjørgen Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Ja skal være d. Jeg kjøpte tilbake motoren som sto i bilen før å fikk Vertfall fortalt d var original motoren!
Riberto Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Ja skal være d. Jeg kjøpte tilbake motoren som sto i bilen før å fikk Vertfall fortalt d var original motoren! Tøft, det blir bra! Holder på og blir bart føre her nå, så må ut å prøve og filme litt når jeg kommer hjem igjen
Larsinnj Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Du kunne vel ikke sendt meg en kopi av det skjemaet? Kjekt å ha til neste år!
Riberto Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Du kunne vel ikke sendt meg en kopi av det skjemaet? Kjekt å ha til neste år! [/q] Var et de hadde i banken, som jeg fylte ut da jeg var der. Men godt mulig det går an å skrive ut et fra nettet, er ikke sikker. Da jeg ringte fikk jeg en avtale i banken, og snakka med dem personlig og fylte ut dette skjemaet. Bare ring dem du, så ordner det seg
Hjelen Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Hvis det er skjemaet fra Terra dere snakker om, så fikk jeg det på mail da jeg registrerte E12`n.
Riberto Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Hvis det er skjemaet fra Terra dere snakker om, så fikk jeg det på mail da jeg registrerte E12`n. Okok
Riberto Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 Lurer på å bestille senk snart, noen som vet om det fins senk med TÜV til E23? Har hørt rykter om H&R? Trenger tips Bilen skal dessuten på EU-kontroll snart, det blir noe spennende
raynik Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 H&R har senk med tuv til denne, må måle diameter på fjærene forran og bak, gi en lyd så kan æ se ka æ kan skaffe di for.. har avtale på H&R samt bildtein dempere.... og selvsagt myyyye annet..hehe gir BMW E23 rabattpris på alt selvsagt.
Riberto Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 H&R har senk med tuv til denne, må måle diameter på fjærene forran og bak, gi en lyd så kan æ se ka æ kan skaffe di for.. har avtale på H&R samt bildtein dempere.... og selvsagt myyyye annet..hehe gir BMW E23 rabattpris på alt selvsagt. Høres meget bra ut! Er det forskjellig diameter på fjærene på E23 altså? Må få sett på det når jeg kommer hjem igjen
raynik Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 fikk opplyst om at der var 3 forskjellige diametre på fjærene... har fått denne infoen fra flere leverandører av H&R så regner med det stemmer.. trenger du dempere også??
Riberto Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 fikk opplyst om at der var 3 forskjellige diametre på fjærene... har fått denne infoen fra flere leverandører av H&R så regner med det stemmer..trenger du dempere også?? Okey, stemmer sikkert det da... Skulle sikkert hatt det og ja
Riberto Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 evt ring meg på 97713132 Okey, skal gjøre det når jeg har fått sett på fjærene
Riberto Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 I dag har jeg titta på vakuumreguleringa av varmeapparatet, og funnet ut følgende: For det første så plastslangen fra reguleringa sånn ut: Og for det andre var jo vakuumslangen som skulle gått dit, rett og slett skøtet inn med t-stykke på slangen til fordeleren: Dermed var det jo ikke så rart at reguleringa ikke fungerte... Så da kappa jeg til plastslangen: Fjerna t-stykket fra slangen til fordeleren: Og kobla til vakuumslangen på plastslangen til reguleringa: Og vips, reguleringa funka fjell Ikke alltid det er like enkelt som dette! Til slutt et par stemningsbilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå