Gå til innhold

82-modell 745i E23. Trenger deler og veiledning!


Riberto
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja skal være d. Jeg kjøpte tilbake motoren som sto i bilen før å fikk Vertfall fortalt d var original motoren!

Tøft, det blir bra!

Holder på og blir bart føre her nå, så må ut å prøve og filme litt når jeg kommer hjem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne vel ikke sendt meg en kopi av det skjemaet?

Kjekt å ha til neste år! :wink:[/q]

Var et de hadde i banken, som jeg fylte ut da jeg var der. Men godt mulig det går an å skrive ut et fra nettet, er ikke sikker. Da jeg ringte fikk jeg en avtale i banken, og snakka med dem personlig og fylte ut dette skjemaet. Bare ring dem du, så ordner det seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&R har senk med tuv til denne, må måle diameter på fjærene forran og bak, gi en lyd så kan æ se ka æ kan skaffe di for.. har avtale på H&R samt bildtein dempere.... og selvsagt myyyye annet..hehe gir BMW E23 rabattpris på alt selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&R har senk med tuv til denne, må måle diameter på fjærene forran og bak, gi en lyd så kan æ se ka æ kan skaffe di for.. har avtale på H&R samt bildtein dempere.... og selvsagt myyyye annet..hehe gir BMW E23 rabattpris på alt selvsagt.

Høres meget bra ut! Er det forskjellig diameter på fjærene på E23 altså? Må få sett på det når jeg kommer hjem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk opplyst om at der var 3 forskjellige diametre på fjærene... har fått denne infoen fra flere leverandører av H&R så regner med det stemmer..

trenger du dempere også??

Okey, stemmer sikkert det da... Skulle sikkert hatt det og ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg titta på vakuumreguleringa av varmeapparatet, og funnet ut følgende:

For det første så plastslangen fra reguleringa sånn ut:

20120116_171243.jpg

Og for det andre var jo vakuumslangen som skulle gått dit, rett og slett skøtet inn med t-stykke på slangen til fordeleren:

20120116_171316.jpg

Dermed var det jo ikke så rart at reguleringa ikke fungerte... Så da kappa jeg til plastslangen:

20120116_171818.jpg

Fjerna t-stykket fra slangen til fordeleren:

20120116_172235.jpg

Og kobla til vakuumslangen på plastslangen til reguleringa:

20120116_172027.jpg

Og vips, reguleringa funka fjell :) Ikke alltid det er like enkelt som dette!

Til slutt et par stemningsbilder :)

20120116_202728.jpg

20120116_202745.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...