Kjexx Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Ja hvor gjør jeg det? m50b20. Finner ikke på koed eller gs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biglake Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Meca har iallefall muttere (tror det er gjennom Bosal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Bruk syrefast å kopperpasta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Nei jeg vil ha det som originalt skal være der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 11121744057 Pinnebolt (M7X42) org (M7X42) Det er fra GS Koster 26 kr for boltene. så er det mutter: 11721437202 Mutter org Ti kr stk for mutter. Dette er org deler, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Nei jeg vil ha det som originalt skal være der. Liker det der altså. Skal det væra så skal det væra. er mange tråder rundt om på nettet som forklarer hvorfor du skal bruke de boltene som BMW bruker fra før av. Er en egen legering og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Jeg vet at koed har de, men de har så dårlig nettside at det er umulig å finne dem.. Jeg orker ikke jallaløsninger på bilen for da bare detter ting av igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Bavaria Handla til min m50b25 der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Hmm... Da må jeg helt til fredrikstad. Sjekker den lokale jernvare sjappa jeg ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Skjedde med det som org skal være der og detter av å greier? Dra til nærmeste BMW forhandler. De skaffer deg disse. GS også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Hmm... Da må jeg helt til fredrikstad. Sjekker den lokale jernvare sjappa jeg ass.. Eller bare bruke delenr jeg oppgave i posten min over? Følg med mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Hmm... Da må jeg helt til fredrikstad. Sjekker den lokale jernvare sjappa jeg ass.. Eller bare bruke delenr jeg oppgave i posten min over? Følg med mann! Så ikke den.. Men uansett så finner jeg ikke det heller.. Prøvde å slå inn nr men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Hmm... Da må jeg helt til fredrikstad. Sjekker den lokale jernvare sjappa jeg ass.. Eller bare bruke delenr jeg oppgave i posten min over? Følg med mann! Så ikke den.. Det går bra <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå