Glenglen Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Hei kjære bimmers folk. Vi er samlet her i tråden min idag, for å finne ut om jeg vil få airbag lampa til å lyse, hvis jeg setter inn et ratt uten airbag i. selvsagt er det airbag i rattet som står i nå.. bilen som rattet står i er en 94mod e36 cab -Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Ja, den vil lyse. Problemet løses på følgende måte: Ta ut pæra til airbaglampa i instrumentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Det står skrevet i den hellige skriften: "Ja, min sønn, airbaglampa vil begynne å lyse dersom du erstatter ditt nåværende ratt med et uten airbag." Kai-P's nye testamente, kapittel 4, vers 15. Fra spøk til revolver.. Du kan som nevnt ovenfor prøve å fjerne pæra til airbaglampa. Jeg vet ikke hva slags utfall det vil ha i din bil, men i min gamle E34 lyste det fremdeles svakt i lampa selv etter å ha fjernet pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Haha såpass Kai-P, du har virkelig sett lyset du. ikke pære engang Nei da blir det ikke no mtech ratt med det første da... fææææææn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Det finnes forsåvidt fine M-ratt med airbag til salgs også. Følg med på Finn og Ebay. Har nettopp bestilt meg ratt derfra selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 uuuuh, hva slags ratt ? link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Det er ikke spesifikt dette rattet, men helt likt. http://www.ebay.co.uk/itm/M-Tech-Sport- ... 336d484b95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Tredje ebay-bok skriver at det skal finnes en motstand som kan kobles på airbag-kontakten slik at dette airbag-lys ikke tennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Sier du det? Hvis det finnes så er jo det helt genialt. Uansett så må man gjerne ha et boss da rattstammen er forskjellig på biler med og uten airbag, men det går også an å få kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Sier du det? Hvis det finnes så er jo det helt genialt. Uansett så må man gjerne ha et boss da rattstammen er forskjellig på biler med og uten airbag, men det går også an å få kjøpt. http://www.ebay.com/itm/120771341701?it ... 547wt_1139 Dette er f.eks et alternativ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 hm ser ut som jeg må fikse meg et sånt adapter.. airbag ratt er så sykt lite pent! sorry kai xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Da må jeg sittere ett påbud/ bud jeg ikke husker nr på, men går som følger: Du skal ikke ha andre ratt enn airbagratt der dette er fabrikkmontert. Smaksak, men jeg synes både 98mod rattet med og uten rattbetjening av ting og tang og originalt 96 -98 treeker er penere enn mange feks, Momo ratt. Desuten tåler det en granskning fra BT & PKK og du sitter litt tryggere i en E36 med airbag enn uten. Jeg har akkurat bygget om min E36 sedan til 4 airbagger. Spesielt pent nei, men tryggere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Som pedro sier, så dreier det seg om hag og besmak. Jeg er nok bare litt originalpoliti av meg. Du skal selvfølgelig gå for det du har lyst til, Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Som pedro sier, så dreier det seg om hag og besmak. Jeg er nok bare litt originalpoliti av meg. Du skal selvfølgelig gå for det du har lyst til, Glenn! Hehe takker så du prøver å få deg litt mod til fronten på bilen din å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Ja, må ha noe der etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå