Julianv Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hei! Har akkurat kjøpt meg slike felger, og skal ha av dekselet for lakkering, men er noe merkelige bolter. Ser ut som noe med 10-12 kant invendig, rundt 8mm. Iallefall ikke torx for å si det slik Noen som vet hvor jeg får tak i ? Mvh Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Nå vet ikke jeg hvordan type skrue det er. Men vi har 10 og 12 kant piper på jobben. Vi kjøper fra würth, man kan få sett, eller kjøpe løse piper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Men problemet er at jeg må ha utvendig vis du skjønner Har masse med innvendig 12kant, men dog ikke med utvendig. Prøvde å se på diverse nettsider og fant ikke noe som minner. Kan det være spesialverktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Sjekka i torx settet til biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Hvis det er 12-kant så kan du jo prøve med en leddnøkkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Men det er jo innvendig, altså et hull i bolten Hadde det vært med utvendig hadde jeg brukt lednøkkler ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Da må du skrive riktig først da innvendig er umbrako og torx osv. Utvendig er vanlig sekskant, e-torx osv.. Innvendig 12-kant har de på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjrnar89 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Double hex? Kjøpte et slik verktøy på torshov i ski en gang. http://buy1.snapon.com/catalog/item.asp ... _ID=2198&s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Siste er korrekt ja takk for det. Får håpe bilxtra kan ordne noe slikt da Har ikke Torshov i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handve ... -38-10365/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 I mine er det vanlig unbrako. Noen som vet hva som er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Jar vært borti umbrako og 12-kant på dem.. Sjekk etk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handve ... ler-10982/ Jeg kjøpte igår 200 kr 12 pkt. Jeg skal demontere min RS 745 også for polering. Wurth selger en for nesten 400 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå