Skimmy Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 tenkte å lage en liten tråd om prosjekte mitt etter å har holdt på med VAG i noen år har jeg endeli kjøpt meg en bmw igjen da jeg har blitt mobbet mye av kompisene mine:P Kjøpte akkurat denne 1977 Bmw 316, som det har vært en m30b28 motor i og er godkjent med 323 motor å driverk fra 86 i følge vognkort er endel som er gjort med bilen av tidligere eier, Er spesielt instrument i bilen som jeg liker VELDIG godt, ellers er det skivebrems rundt om, fjærnstart, sentrallås, alarm, startsperre. Det som må gjørest er å sette i motor å gear, rydde opp i ledningsrot, å sveise endel rust i gulv! hær er noen bilder fra 2009 når vi hentent bilen. da var det en 2.8 motor i den, NOS, heilbur, bøttestoler og diverse. var fantastiks god å kjøre faktisk! Fikk bilen inn på verkste mitt i går, men fikk ikke tatt noen bilder, kommer fortløpende med oppdateringer ofte! Planen for bilen er vell å få den godkjent i norge med 2.3 som ikke skal være noe problem i følge BT. må bygge den opp nå for å få skilt, så blir det total ombygging med Motor: GROV 2.7 motor 3 dobble weber, Preppa topp med grove deler Grenrør Utvendig: Gruppe 2 breddere Lexanruter Understell: Oppgradering av bremser. Skal laga meg foringer selv Coilovers eller noen brae dempere Innvendig: Fia godkjent bur Fia godkjente stoler Slik skal den bli etter den er blitt registrert å fått norsk vognkort Kommer mere info å oppdateringer Her er ett par bilder av VAG prosjektet, http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3061_n.jpg som dere ser så blir stilen på bilene like, begge bilene blir løpsgodkjent
bmwtussan Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Gratulerer med gammal bmw. Blir nok bra med slike breddere, var vel en på forumet som hadde et slikt sett for salg. Her fant jeg han. "Jeg har ett stk vink motorsport gr2 sett til e21 .4breddere og en skikkelig plog av en spoiler.bredder ca 8-10 cm på hver side.helt nytt.pris 6000. Kan nåpå 90930966har også enormt med deler til E21 og02" Har du fremdeles motor festene for og sette m30 motoren i E21.? Jeg skal sette en m30 motor i E21 min.
Skimmy Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Takk takk, får tak i sånn sett til 1800 kr pluss frakt, fra tjekkia! bestiller fra samme kar som jeg bestilte bergcup kittet til Jettaen. spørr oxygaxe om han har dem enda, kjøpte bilen av han
bmwtussan Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Takker da skal jeg høre med han. Har du tlf til han?
snoppleif Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Bmwtussan: Jeg tok over den b28 motoren fra oxygaxe og motorfestene fulgte med da. Mått bruke det ene av de på e28 på b34 motoren som gikk nedi den. Forøvrig gøy å se at noen tar på seg jobben for å sette denne bilen i stand før det blir for mye, lykke til gleder meg til å se denne hvis den blir nogenlunde slik du beskriver det lengre opp. Stå på
Skimmy Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 har ikke vært så mye jobbing med bilen, har fått ut ledningslurv til sentrallås, fjærnstart, alarm, å startsperra. ellers har vi holdt på å rydda på verkste å laga ett lite pauserom. Minne om gammelsierraen hæng på veggen på jobb:P ha vært på sverge tur me arbeidsbiln fæst i Bmw Garasjen me starinlys:P påbynt snekkring i Bmw Garasjen sønnen min på 2 og ett halvt år som sier Bmw er værdens beste bil gammle løpsbilen min, opel calibra
NicklasFS Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 så den e21'n der når den lå til salgt etter min mening så er den grise harry, men etter det bilde hvordan den skal bli så har jeg trua lykke til, følger med
316 Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Grattis med tidenes mest harry e21. Håper den blir litt finere!
Skimmy Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 klart den e harry før dem som lik orginale bila. å mr.316 sånn kommentara kan du pakk i ræva di. før eg ekke interisert i å ha dem på min tråd.
Pedi Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Grattis med tidenes mest harry e21. Håper den blir litt finere! Er vel ikke så harry? Utvendig ser den jo ut som en vanlig E21 med Zender frontspoiler, eneste harry er vinga bak. Så at dette er tidens mest harry, er jeg vel ikke helt enig i. Innvendig er den jo bygget i banebil-stil, så det er vel ikke for mye å utsette på det heller? Så dette er ikke i mine øyne den mest harry E21, vil heller kalle det et godt utgangspunkt. Følger med på denne tråden videre, gøy med at det er flere E21-tråder her inne. husk å ta masse bilder...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 klart den e harry før dem som lik orginale bila.å mr.316 sånn kommentara kan du pakk i ræva di. før eg ekke interisert i å ha dem på min tråd. Du store verden! Når du legger ut en tråd av bilen din så forventer du vel at folk skriver i den? Jeg har ikke sagt at bilen er stygg, jeg har sagt at den er harry. Jeg synes den ER harry, men da skal jeg la være å skrive noe mer her. Det var ikke meningen å fornærme deg.
316 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Skal sies at jeg synes den VAG'en din ser meget bra ut, og at den kler stilen bedre enn E21'en foreløbig. Men det kan bli bedre, jeg følger med !
opasb Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Kan jo si for dere som er intressert så har BMW Garasjen egen facebook side. der kommer oppdateringer på det som skjer med bygging av både denne og mitt prosjekt E30 "DriftAttack 700whp"
Skimmy Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Hehe. Takk for den 316 er fult klar over den er harry:p såderfor blir den ombygget etter det er blitt skilt på den. blir samme stuket som jettan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå