Skimmy Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 hørest bra ut, i dag har jeg fått gjort litt, fikk i motoren. den passet perfekt nå! også har jeg fått koblet opp det elektriske, å fått motoren rundt på startern, så nå veit jeg alt funker:D slik ble traversen, takk gud jeg er platearbeider og sveiser:P og instrumentene funker:D mangler en pære så fungerer ALT av lys:D i morgen skal jeg prøve å få start på motoren, lage girkasse travers og få på mellomakslingen. så er det bare å kappe ut gulvet å sveise inn nytt, så blir det biltilsynet å få den registrert å godkjent ombygd til 2.3
oxygaxe Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Ser bra ut det her gleder meg til å se hva som skjer framover
bmwtussan Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Det går jaggu framover med deg der oppe i nord.
Skimmy Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Skrevet Desember 17, 2011 Hehe takk, ja. når kjærringa jobb ettermiddag 6 dager i uken, å ongan er til mora blir det mye tid i bmw garasjen. å der er det nokk å gjør!
oxygaxe Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 På tide me litt updates:-D Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Skimmy Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 hehe, har ikke fått gjort nå, montert girkasse traversen, ellers bære fått litt system i motorrommet, ska få gjort mere i morgen, bilder kommer!
Skimmy Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 da har eg fått gjort litt i dag, kappa ut i dørken der det va rust, så ska no få sveist det i løpet av uka ellers har eg prøvestarta, meeen va ikke bensin på den så får prøv i mårra å se om det bi likere:) litt bilda og til slutt spesial svensk eksos:P
oxygaxe Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Skimmy Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 har skjedd lite, er ferdig med å rustsveise førersiden, men har vært mye jobb og har ungene mye, så da blir det lite tid til garasjen:P å i denna uka har jeg MYE å gjøre på wikran sin driftattack bil. så kommer updates der
Skimmy Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 da er det bestemt, blir løpsbil av denne, har fått bur fra opasb hær inne på forumet, coilovers er fikset, har også fått D2 fjærbeinslager fra opasb. så nå blir det å bynne å bygge, så håper vi på å bli færdige begge 2 til sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå