mygg318 Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Hei. Lurer på om noen vet ka dette kan være. Skulle kjøre i dag og det hørtes ut som at bilen smalt nedi en stor stein el noe. Det gjorde den ikke altså. Hørtes ut som at lyden kom fra høyre siden bak, men litt usikker på det. Noen som kan hjelpe?
bmwmann24 Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Dunker det konstant? eller et dunk? nedi en stein? hmm?
mygg318 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Ikke konstant. Ja høres ut som at det dunker kraftig nedi noe.
kimf Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Dunker det når du gir på ? og kansje når du bremser ? da kan du undersøke om du kansje har har subframe disaster dette er noe som vanligvis starter på høyre side
mygg318 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Gir ikke noe særlig på. Men tror ikke lyden e der når eg bare lar bilen trille. Hva vil subframe disaster si? Tror lyden kommer fra venstresiden bak.
asv Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Jeg har en dunkelyd fra bakhjulstillinga i bilen min nå, en e36 sedan. Med meg er problemet bærearmsforingen som står i karroseriet. Jeg fryktet først subframe disaster, men det var heldigvis ikke dette. Subframe disaster vil si at "gulvet" rundt innfestningen til subframen har revnet rett og slett
mygg318 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Er det noe som kan gjøres hvis det er subframe? Dunkingen her kommer bare innimellom. Kan bilen kjøres med?
CrZyWiz Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Hva med å få bilen opp og sjekket under? At det er subframe disaster er bare spekulasjon, og lite sannsynlig på en 318. Mest sannsynlig en foring bak.
mygg318 Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Takk for at det er noen som vil roe nervene. Er en 320 touring, men skal under bilen i dag å sjekke. Noen tips til kosn eg kan sjekke dette? Er det enkelt å se?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå